exitentrance

Sunday, October 08, 2006

teachesofme


peaches e o tipa grasa, badarana si total lipsita de subtilitate:), insa intr-un fel misto totusi in lipsa ei de subtilitate, asa ca atunci cind ne-am gindit ce am vrea sa facem in seara asta ne-am hotarit sa mergem la ea si nu la belovedbrianmolko la amneville, care, tot mai frecvent in ultimul timp, mergind pina la 100%, e invers de full de subtilitate si de inteligenta artistica si din cauza asta NE PLICTISESTE tot mai mult. si am fost si am si dansat prima oara dupa ani de zile si a fost misto. si a inceput sa mi se rupa ca sint singura si nu cunosc pe nimeni aici si ca incet incet o sa uit si sa vorbesc si m-am mai hotarit sa nu ma mai gindesc la chestii naspa pentru ca nu are sens. ca oricum e mai bine decit acum 3 luni, iar peste alte 3 luni o sa fie si mai bine si tot asa pina cind o sa lesin de fericire in 18 cu saliva la gura si cu ochii sclipind extatici ca primii crestini. si ca in fond n-am facut nimic sa merit asta, decit ca mi-am dorit la singe, ani de zile, si ca asa imi trebuie:). si ca deocamdata e de 1000 de ori preferabil tipa in hosteluri cu cheap shampoo decit artist care promite in bucurestiromania. si ca nu mai sint atit de inteligenta ca la 21-22:)) incit sa imi imaginez ca se poate si ALTCEVA, ALTFEL si cum anume. probabil asta o sa se schimbe, deocamdata e ok.

in poza e peaches pe boxe. iar blogul o sa fie exact asa, sec si semiinteligibil. probabil o sa scot posibilitatea de a afisa comentarii imediat ce o sa-mi dau seama cum se face asta:), pentru ca nu stiu de care o sa am chef si de care nu. si sper sa fie mai putin cu mood disorders si contemporary art si mai mult cu muzica si human cloning.

altfel, sint o tipa din rom care acum traieste altundeva, de aceea o parte va fi inevitabil despre probleme violente de adaptare etc etc etc. sint de asemenea o persoana interesata de fenomenele artistice contemporane:)), asa ca o parte va fi si despre asta. in sfirsit, sint interesata de modul in care contemporanii mei vor depasi modul traditional de reproducere & relationare, incerc sa inteleg lucruri din zona asta, foarte mult intuitiv si destul de putin cu informatie, si de aici, sper, partea cea mai restrinsa, mai semnificativa si mai onesta.

1 Comments:

Blogger exit said...

asa?

bine dar sa nu mai spui nimanui

October 10, 2006 7:11 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home