exitentrance

Monday, January 21, 2008

mmm

adi mi-a dat parola lui si am citit chestii de demult, tot felul de dialoguri cu tot felul de pers, unele nici nu mai stiu cine sint, m-am simtit inconfortabil, of si ce legatura mai am. as vrea foarte tare sa fiu egala si inteligenta, sa nu imi para rau de nimic, parca ar avea vreo importanta.

in we am stat in casa, nici la job nu am fost, am stat pe tot felul de siteuri si intr-un fel f putin semnificativ imi pare bine ca aceasubcultura:) chiar e una speciala si inteligenta, obiectivind cit pot. nu vreau sa dezvolt, sa spunem 2 motive asa f repede, 1 e mai putin aplecata spre 'democratizare', nu o intereseaza sa fie martorii lui iehova, iar in zonele in care putea sa intre in circuit oricum a intrat de mult fara ca asta sa o fi alterat f mult, 2 e suficient de complexa incit sa existe nise chiar pt pers mai putin adaptabile, mai psihorigide:). as vrea mult sa am dreptate aici. 3 (inca unul) e interesanta si pt a explica the outside. aici ar fi mult de explicat, oricum toata schema asta se va sparge probabil la contactele forreal fiindca ele tot timpul sint SCIRBOASE.

as fi vrut sa scriu despre asta si sa ma gindesc mai mult, dar sint obosita acum si in we cam trebuie sa ma mut si habar nu am unde, un portughez vrea sa inchirieze la 27km de lux, sa ma lase in pace mai bine. aseara au fost tot felul de pers pe aici, imi venea sa si rid, more visitors than ever, nu mai vreau sa se intimple curind.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home