exitentrance

Saturday, January 26, 2008

printesa din rodange alintata

asa acum vreau sa folosesc blogul asta la ceva si pt asta am nevoie de ajutor. trebuie sa ma mut repede fiindca nu imi place sa dezamagesc oamenii, nu stiu unde. adica sau aici, intr-adevar cea mai frumoasa casa in care am fost vreodata, dar care e in franta departe, nu are nimic in ea si nu stiu daca pot sa fac deocamdata atitea chestii cite ar trebui, sau daca nu la portughez unde inca nu am fost, merg miine, mai urit in mod sigur, dar putin mai aproape, dar, still, in afara de lux ville (de parca mare diferenta ar face asta in privinta vietii mele sociale care e moartea pe pamint). sau, a 3a varianta, sa ma intorc odata in ro:). daca imi spune cineva, desi stiu ca nu pt ca nici eu nu as, incerc sa ma gindesc, fiindca in afara ca nu imi place sa dezamagesc imi place si sa ascult.
dar in ro in afara de adi o data si neconvins si el nu mi-a spus nimeni niciodata sa ma intorc. nici macar cind era rau si mai multe persoane stiau ca e rau, asa ca acum sa nu isi piarda nimeni timpul cu asta.


a fost cam aiurea azi, de fapt asa aiurea nu a mai fost din ziua in care am venit in lux, acum 1an 7 luni si 2 zile (ce film prost). am inceput sa urasc tara asta, desi ea nu mi-a facut nimic, dimpotriva, m-a scos din ro, s-a purtat frumos cu mine. tot mai tare incep sa cred ca ar trebui sa plec de aici, desi habar n-am unde si inca nu pot. si daca nu se intimpla odata despre ce vbeam acum citeva posturi cred ca o sa se intimple prea tirziu, cind nimeni nu mai are nevoie. si acum ce sa fac sa imi fac iar cafea, sa ma duc in oras sa imi cumpar chestii, sa ma duc in oras sa ma fac praf, sa stau in casa sau ce sa fac. mi-e frica de oras. sa dau drumul la caldura la maxim sa ma lipesc de calorifer pina doare sa dorm. nici medicamente nu mai am, adica mai am pt noaptea asta, dar miine ce fac si cum ma duc la job. BE GOOD, BEHAVE. EAT ME ALIVE. if you don't love yourself how can anybody love you. peste 5 minute o sa intru sa spun ca urasc pe toata lumea la maxim ca sa fie totul complet.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

m-am uitat pe harta, rodange e la doar 28 km. si e ff frumos. iar daca e nemobilata, cu o vizita la ikea se rezolva :)
cipi

January 27, 2008 8:01 AM  
Blogger exit said...

nu e de mobila, dar nu are frigider,aragaz (asta mai putin) si masina de spalat (asta chiar nu pot:). plus chestia e ca trebuie sa fac alte acte daca ma mut in fr si pierd titre de legitimation in lux pe 15 ani, asta e cel mai complicat (daca tot nu imi spune nimeni sa ma intorc:). daca nu era asta m-as fi mutat we asta. in fine ma gindesc thx:)

January 27, 2008 10:08 AM  
Blogger active center said...

am trimis iesiemies dar nu s-a dus, iti zic live

January 29, 2008 7:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

nu te poti muta cu bdsmona la tzara, amandoua? tu stai trista ca muscata in fereastra si pe ea o inveti sa pocneasca din bici, cand se plictiseste. da, sigur, sunt o scarba. disperato!

February 01, 2008 7:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

te iubesc, numai nu te enerva. esti anxioasa fiindca trebuie sa te muti. faza cu franta era o tampenie, oricum, undeva sub 14 ani.luxemburgul e o plictiseala, poate dupa ce mergi in cluburi iti faci curaj si gasesti motivatie sa cauti alt job, in fine, esti din fagaras. numai fa ceva, pt numele lui d zeu, iti trece viata si te faci urata si de nervi o sa chelesti, fiindca de ciuda o sa ti smulgi fir cu fir din par, ca papagali ara.

February 01, 2008 7:13 PM  
Blogger exit said...

acuma nu stiu daca sa sterg sau nu, astept sa vina simona luni sa o intreb desi probabil e aiurea. dar de acum le sterg pe toate jur. sa nu te astepti la altceva. de mutat la tara oricum ma mut doar ca mult mai urit.

February 01, 2008 10:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

ce a zis simona? ma lasa sa i zic bdsmona? nazimona suna ca pula, nu mi place

February 08, 2008 3:39 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home