exitentrance

Monday, November 06, 2006

ladyfest of the ladytron

asta e doar pentru mine ca sa nu uit. m-am hotarit (ca si cind..) sa nu ma mai intorc in ro. acum nu stiu daca va fi posibil pentru ca as vrea sa nu ajung la chestii naspa sau umilitoare pentru asta. pe de alta parte ma mai gindesc si cum va fi in decembrie cind o sa aflu ca am picat testul si va trebui in 2 sapt sa imi gasesc altceva si tot asa. imi aduc aminte cind mi-a venit prima data chestia asta, adica la 13 ani, adica acum 13 ani, cind voiam sa plec in america sa nu mai stau cu familia mea pentru ca tocmai incepeam sa devin o autistaproasta. exista asadar un fel de soft power care tine povestea uneste singele cu monoxidul de carbon creierul cu sexul mina dreapta cu mina stinga etc. evident ca nu exista nimic:) dar trebuie sa ma gindesc la asta acum ca m-am hotarit, va trebui la un mom dat sa ma gindesc serios la asta:)..

1 Comments:

Blogger exit said...

numai daca ma inveti sa fac opere de arta video altfel nu

November 07, 2006 7:31 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home