exitentrance

Monday, May 07, 2007

adrianbrianlydiasiouxsiesaid

'ce e ciudat ca poti sa te citesti chimic, ca esti doar un flux de substante care te traverseaza, ca poti sa te citesti ca esti doar o stare volatyiila taiata intr un flux de informatii, ca tu nu esti tu, ci un proces descritibil in termeni de si de etc etc, durerea ramane tot acolo si nimic n-o poate scoate de acolo, veche de cat lumea. ca sau te citesti in termeni crestini, ca posedat de diavol sau in termeni stiitifici sau mai stiu eu de care e acelasi lucru. nici credinta, nici psihanaliza, nici stiinta hard nici cognitivismul nu te pot scoate. poti sa zici ca tu nu esti tu degeaba, durerea e tot acolo. nu stiu ce vreau sa zic cu asta, probabil ca viata e dintotdeauna un set de reguli pe care daca ai norocul sa pici e ok, daca nu pici peste ele poti sa le citesti prin orice grila ca tot degeaba. nu stiu daca asta vreau sa zic si ce am in vedere.'

16 Comments:

Blogger exit said...

adrian

May 07, 2007 10:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

am citit textu in cheia unui poem
si as putea sa arat cum anume
cred insa ca asta conteaza mai putin
exista stari care nu pot fi transferate in literatura
nu pot deveni niciodata poezie
si "poezia" in cazul asta nu ar fi decat un cinism citit

R.C.

May 08, 2007 4:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

mie mia placut foarte si nu doresc sa desfiintez ce spune anonymus rc desi am avut un impuls si mai ales desi as putea. si pe urma, textu sa potrivit manusa pe o stare oarecum similara a mea si care nici macar nu e stare, e...ceva, mama masii ceo fi, nici nu vreau sa stiu. da seamana.
orcum, eu tot citesc aici si nu zic nimic ca nu mie felu, dami place ce citesc (curiositate de legatura), mai putin cu musica, si pt ca anonimu anterior sa semnat cu initialele mele, mam gandit co fi vreun semn. adica sa zic. hehehe.
asadar te lincuiesc, cu permisiunea ta. si nu semnez.

May 08, 2007 5:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

imi pare rau
da nu cred ca ai intels ce am vrut sa spun
aici nu se face literatura (in sensul pe care il stim, mai degrab involuntar cum e in textul de mai sus sau in altele) aici e un spaiu intim in care trebuie sa te implici mai mult ca prieten decat ca cititor
o cunosc pe ruxandra dar nu ma pot considera prietenul cu ea
de aceea si reactia mea a fost una detasata:
am vazut lirism poezie acolo am judecat initial in sens estetico-literar
mi-am dat seama insa ca nu pot
sa folosesc termenii "misto" "placut"
si in general sa vorbesc despre asta
e cinic
niciodata n-o sa pot spune
unui poet scriitor autenticist care scrie sa zicem un poem despre moartea prietenului lui
sau ceva de genu
ca e un poem "fain" "misto"
o sa spun ca si despre textul ruxandrei ca e adevarat
ca am regasit ceva acolo si din mine
atat
nu m-am semnat din timidiatate
si desi vizitez blogul
nu m-am gandit sa dau si la altii
link
daca ar vrea ruxandra ar fi putut sa-l faca cunoscut
cum insa n-am vazut nimic in senul asta din partea ei
mi se pare incorect pentru mine si neprieteneste : ) chiar si daca mi s-a intampalt o singura data sa o cunosc asta e tot

promit sa nu ma mai bag cu comentarii : )

r.c.

May 08, 2007 6:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

imi pare rau dar a fost adrian cel care a scris ce e mai sus:):) eu am folosit doar (dar o sa fac o modificare:). el scrie mai bine pe blogul asta decit mine si il si iubim cu totii.

May 08, 2007 7:57 PM  
Blogger exit said...

numai neintelegeri. in fine am adaugat ceea ce trebuia (eu si abuser sint proprietarul blogului, adrian cel care a scris e altcineva, ne place de el f mult, si pe voi imi pare bine sa va cunosc)

May 08, 2007 8:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

scrisesem ieri de la job in conditiile in care se pleca deja spre casa in graba deci
pe de alta parte ma incomodeaza casutele pentru comentarii extrem de stramte de pe blogspot
asta ar fi explicatia pentru incoerenta si greselile din textul de mai sus
“nu ma pot considera prietenul cu ea”
”moartea prietenului lui” : ) si multe altelele

nu m-am prins ca sunt mai multi autori : ) sa va fie de bine !
nici nu pot spune ca va citesc de foarte mult timp
cel mult din februarie ’07 si oarecum sporadic
sunt cam infidela pana la urma : )
voi ma faceti sa fiu astfel din cauza textelor
intimidant de ermetice si argotice
dar nici nu trebuie sa va deschideti : )
adica nu va sugerez asta
e ok asa

incurajata de comentariul ruxandrei trec la fapte
aici e poemul pe care l-am citit in corpul textului de mai sus
mai stangaci poate dat fiind ca si asa mai departe
mai nu stiu cum dar e un text foarte adevarat
(dotat si cu latura artistica: muzicalitate, ritm, atmosfera, idée…)
poemul : ) :

sa te citesti chimic
esti doar un flux de substante care te traverseaza
o stare volatyiila taiata intr un flux de informatii
tu nu mai esti tu -
un proces descritibil in termeni de si de etc etc
durerea ramane tot acolo
si de acolo nimic n-o poate scoate

sa te citesti in termeni crestini
ca posedat de diavol
in termeni stiitifici sau mai stiu eu de care
- acelasi lucru
nu te pot scoate
nici credinta nici psihanaliza nici cognitivismul
poti sa zici ca tu nu esti tu degeaba
durerea e tot acolo
si de acolo nimic n-o poate scoate

dintotdeauna - un set de reguli
daca ai norocul sa pici e ok
daca nu, le citesti prin orice grila si tot degeaba
e tot acolo
si de acolo nimic n-o poate scoate



ce zice autorul de toata treaba asta ?

ca sa nu se ajunga la vreo confuzie intre comurile mele
si a celeilalte utilizatoare/utilizator
(zice ca are aceleasi initiale ca si mine, adica r.c.)
dar si pentru faptul ca am fost luata drept ruslan (parca asa )
cum am intels din “mefiez-vous des apparences”
(probabil de ruxnadra de data asta : ))
trebuie sa-mi spun cel putin numele mic
si mii de scuze ca fac atata vorba pe chestia asta
r.c. = raluca c.


o sa intru sa vad raspunsul la comentariu
pe viiotor insa voi incerca sa ma abtin de la prostiile astea


raluca c.

May 09, 2007 5:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

incep prin a spune, nu sunt eu raluca c. dar st totusi raluca c, dar nu aceeasi. deci mister, ca ma iritai ceva amarnic de la prima ora. abuser pbl stie totusi ca nu stem unu si acelas personaj, iar voi restu', puteti observa de la departare grija cu care scrie prima anonima raluca c si marginea societatii care scrie a doua anonima, raluca c (dezvaluita aici fara orto. si gramat).

nu st nici prietena din bloc si inteleg din raspunsul evaziv ca nu se doreste lincuirea blocului de familie, deci nu voi lincui, fiind totusi o margine cu bun simt. si simpatica.

toate cele bune.tuturor.

ps. totus, team pus in favorites la pc.

May 09, 2007 5:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

am inteles bine ?
te-au suparat cuvintele mele ?
sa sti ca n-a fost intentionat pentru ca atat la primul cat si la ultimul tau comentraiu m-am chinuit indelung sa aflu sensul cuvintelor - poetic !:)
fii mai explicit(a)un pic
altfel ajungem sa ne certam (?)uite asa din nimic
te salut ! :) :) :)

May 09, 2007 6:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

futu-i, am pierdut avionul

May 09, 2007 8:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

eu insa n am prea dormit nopatea
de la 6 citesc pe net
am scris si aici pe blog dupa cum vezi : )

plec peste o ora
incepe cursul

alteceva nu poti sa lua
tren
sageata
mai stiu eu...

?????



raluca

May 09, 2007 8:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

raluca c = raluca cirnat?

May 09, 2007 8:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

nu. sa recapitulez, fara chestii criptice. eu citesc pe acest bloc. si'mi place. nu pun comentarii pt ca numi place sa vorbesc nici in scris nici in altfel despre ce spun altii. am citit comentariul semnat anonim r.c. si coincidenta maxima, cumziceam, initialele mele st tot r.c. si atunci mam zambit siam zis ca e frumos sa faci un joc al persoanei, ionescian asa…. si am raspuns, cat se poate de decent, esprimand doar ca mia placut textul asta in special si celelalte in general. care placere a fost, sai zic agitata prin "aici e un spaiu intim in care trebuie sa te implici mai mult ca prieten decat ca cititor". ma rog, nu merg mai departe cu esplicatiile ca as incalci mai rau pe toata lumea, nefiind prietenul/prietena nimanui deaici. asadar nu e rost. cum nu e rost nici de vreo cearta, doamnefereste. am incheiat aici, succes in studii.

iar pt administratorii blocului: cer scuze de reply pe domeniul privat deskis publicului. nu se mai intampla,

raluca care ma colorez la ploaie.

May 09, 2007 8:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

anonymus
mersi pentru raspuns :) acum e foarte clar

adrian ion
e aiurea sa te arunci cu asemenea "glume" pe un spatiu privat
vorba anonymusului

May 09, 2007 9:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

pai nu am vrut sa fiu ofensiv, dar asa se vede din afara. am obiceiul sa fac glume tampite si sa ma prapadesc de ras, dupa ce le fac. era pur si simplu o gluma cretina, insa ca sa ti dai seama ca nu e cu intentii jignitoare, cu prietenii mei tot timpul fac glume tampite si ei nu se supara pt ca stiu ca nu au substrat ofensiv. o sa incerc sa nu mai fac. imi pare rau raluca c ca ti-am stricat distractia, chiar n-am vrut.

May 09, 2007 10:01 AM  
Blogger exit said...

eu sint de vina ca am inceput cu explicatia aia si am facut-o varza. pe de alta parte nu stiu acum de ce ma simt f proasta si f convinsa ca faceti misto de mine ma rog treaba voastra:). stiu de ce fiindca am avut noapte de cacat da am pierdut avionul dar n-am scris eu asta da toata lumea cu faza lunga pe mine abandon si insecuritate da o sa scriu despre asta acum sint (st) sezitiva:) si paranoica. nu vreau sa stric distractia absolut deloc da e adevarat domeniu privat deschis publicului ce sa fac acuma probabil ca intr-adevar nu e f fair dar eu ma gindeam ca e. ma rog in capul meu era cumva fair dar n-are fi prima data cind e invers.
altfel ma bucur ca v-a placut textul lui adrian, si de blog in favourites ma bucur, sorry ca o iau asa in tragic.

May 09, 2007 12:14 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home