exitentrance

Sunday, April 15, 2007

hitul de acum 2ani

nu stiu ce sa scriu dupa comentariile triste, asa ca pun muzica.. desi s-au umplut de the knife o multime de bloguri din ro, unele din ele s-au umplut cred via grupul de suport, iar grupul de suport via me si oricum mie imi plac cel mai mult:).
am ajuns in lx dupa 3 zile in care am mers si iar am mers, am vazut indicatoare in mai multe limbi (ma emotioneaza in continuare, e adevarat ca nu ca mai demult), m-am jucat de-a psycho intr-un hotel (i am a 27 years old working person) si intr-o camera goala de 8 persoane unde am mutat televizorul si scaunele la usa. am vb in germana desi nu stiu germana. am stat in viena dar era prea cald si am plecat. m-am oprit in benzinarii si asta a fost frumos. m-am oprit o data si pe autostrada desi nu-e-voie-sa-opresti-pe-autostrada. a fost frumos si asta. ca in visele despre america pline de benzinarii si de neoane. am uitat unde merg si de ce. m-am umplut de energizante si am fost evol bomb. mi-am vazut visele de acum citiva ani cu ochii:). am shared different heartbeats cu clona adormita in dreapta. am vazut fabrici colorate si poduri si dunarea si rinul. ne-a zburat parul pe geam ca in reclamele la peugeot.
acum sint la-mine-acasa si am dormit dupa amiaza, asta imi ia cheful de orice. imi pare rau ca nu am mers si azi undeva, dar o sa merg miine si weekendul viitor si toate weekendurile viitoare. am asa o viata fericita si opaca si nelinistitoare in calmul ei cum nu mi-as fi imaginat ever. sigur ca nu e real, sigur ca e un film si etc, dar si restul ar fi fost oricum un film. nu stiu cum va fi cind se va termina.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ai 27 ani aşa cum am eu 28. numai minciuni şi fabricaţii : )

April 16, 2007 11:43 AM  
Blogger exit said...

what? am 27, virsta cu probleme, dar la fete mi-a zis cineva ca nu se pune. iar tu ai 28.

April 16, 2007 12:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

ok, am 28. nobody wins.

May 02, 2007 11:44 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home