exitentrance

Saturday, March 10, 2007

j'aimebientaveste/IAmX/smilebitches

/1 la concert a fost misto, nu foarte (cine ce mai poate sa invete de la mick jagger?) dar oricum cel mai misto din lx de pina acum dar sapt viitoare o sa fie And/ You/ Will/ Know/ Us/ By/ The/ Trail/ Of/ Dead asa ca nu conteaza si oricum nu e vb despre asta)
2 poza stiu ca e gresita dar celelalte sint si mai gresite decit ea si oricum n-am promis niciodata ca o sa pun poze corecte aici sau altundeva/



.deci nu despre asta e vb. am fost la iamx acum m-am intors si adi mi-a lasat mesaje offline, continuarea dupa ce vb cu el.

am vb cu el si cu catalin. acum la iamx a fost mai misto decit ma asteptam, multa lume care ziua sta inchisa probabil, chiar ma gindeam ca as putea sa ma imprietenesc cu mai multe persoane din lx daca.

daca nu m-as panica in ultimul hal cind incearca cineva sa intre in vb cu mine, daca nu as deveni gas shadow, daca (..j'aime bien ta veste..) nu as disparea in urm 10 secunde fara exceptie. daca nu m-as comporta citeodata ca tipa dusa de la radiohead. am vazut o tipa dusa la radiohead in vara, statea exact in fata mea si se uita la thom yorke in lumea ei si a urlat urit la unul cind i-a zis ceva. eu ma fac invizibila. nu-mi dau seama adica ar trebui sa nu mai fac asta ar trebui sa ma imprietenesc cu fete ele de ex sint inofensive sau doar prejudecata mea e prea urita nevermind. cert e ca fetele iata ca nu se imprietenesc cu fete, decit fetele care vor altceva si cu alea nu prea am chef acum sa ma imprietenesc eu:(. i'm scared of them. nu s-a schimbat mare lucru in ult luni se pare sau s-a schimbat in rau. imi aduc aminte cind am fost la hasselt si m-am inchis in cort cu funia fiindca am vazut proiectii naspa la ministry .. ce vreau sa spun cu asta nu este neaparat ca nu pot sa am prieteni alte persoane decit alea care se inchid cu funie in cort de frica sa nu vina altcineva acolo fiindca au vazut proiectii naspa la ministry, dar ca sint 85% sanse sa ma imprietenesc NUMAI cu persoane care etc. si de data asta ca si acolo s-a fumat rau de tot in jurul meu si poate si asa se explica dar nu cred ca e numai asta si ma enerveaza putin. asta e. in fine a fost dragut oricum si acum e weekend am vb cu some of my best friends si chiar n-are sens sa ma gindesc la chestii aiurea.

cind m-am intors am avut tel descarcat si am venit pe jos asta a fost f misto, inca ma mai prind chestiile astea:) sa merg pe jos noaptea tot orasul si sa ma simt hiperprotejata. am trecut pe linga ing si la unul din etajele de sus era lumina aprinsa.. nu am putut sa nu fac ochii mari m-am gindit la un mare tip responsabil in bondage cu x si o scrijelite pe piept si tot asa.. si uffff, cred ca trebuie sa dorm (si) mai mult pina nu innebunesc cu totul. mi-e frica putin ca o sa par ultima frustrata si nu sint:(.
acasa am gasit offlineuri de la adi care era cu catalin si tot o distractie si am vb cu ei le-am stricat distractia si le-am trimis marylin manson si sa nu aud comentarii. n-am salvat discutia asa ca nu prea imi aduc aminte in rest asta e sper sa fi fost mai misto de atit. dupa aia m-am uitat la partea a 2a din cure si la sfirsitul din suicide club si dupa aia pe net. m-am uitat si la clipuri cu chris corner si ma tot gindesc cind o sa se plictiseasca in sfirsit lumea odata de glam (inclusiv eu). si nu ma mai gindesc la nimic s-a facut aproape dimineata chiar nu mai am chef. cineva pe partea cealalta a strazii a stat pina foarte tirziu la rindul lui dar el/ea are viata lui asa cum si eu am viata mea si who cares. imi pare rau mi-e somn si sint incoerenta si miine absolut sigur n-o sa mai am chef sa modific ceva.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home