exitentrance

Thursday, February 22, 2007

ok ok ok

ok, ca sa ma scot pe faza cu filmele.

ce face un om care si-a recuperat identitatea:P:P:P. in termeni mai exacti, care a dormit putin in ultimele sapt si acum, nu se stie de ce, a revenit cumva la normal. in prima faza/prima dimineata se poarta f timpit, are crize de ilaritate si in gen se simte f misto, se imbraca pe muzica. face job normal si asta i se pare excelent, in fine i se pare pe ansamblu ca si-a scos capul la soare ca o floricica. dupa aia incepe sa se gindeasca la:

oamenii construiesc retele de informatie. oamenii construiesc retele afective. ar trebui sa fac asta. e cam greu sa reinvat si de fapt n-am stiut niciodata f bine. nu stiu cum anume sa o fac, nu mai am chef de relatii de subzistenta dar ma rog, sint dispusa sa incerc. imi doresc sa vb cu cineva despre ceva ce ma intereseaza, nu despre chestii personale, pur si simplu despre ceva ce ma intereseaza. in mom asta ma intereseaza chestii pe care in general nu le pot discuta cu cineva in care nu am minima incredere. din cauza asta exista momente urite in care am resentimente si in care ma gindesc ca daca tot nu imi iese bine mai bine sa nu imi iasa deloc si sa stau in casa si sa maninc pastile. exista momente bune in care mi se pare posibil. insa in general cred ca sint dispusa sa incerc.

second day. daydreaming. inca nu si-a revenit destul, in continuare i se pare ca nu exista, ca e o aglomerare de informatii si de stari improprii, ca pluteste in filmele altora si in 155 de discutii mediate ca o frumoasa alga:) starea e misto cumva.

second day. end of the day. sta pe laptop si se gindeste ca o sa ajunga sa scrie 3 posturi pe zi. invata din nou sa comunice, tastele sint sigur materie organica etc etc etc. maninca o para foarte rece taiata cu cutitul. lumina e tot mai mica dar e totusi foarte ciudat sa fie din nou lumina pina la 7 seara. i se pare uneori ca in laptop a intrat cineva care aude ce zgomote face prin casa si asta i se pare putin inconfortabil. peste o sapt are test naspa dar e absolut incapabil sa se gindeasca la asta. oricum nu ma intereseaza, tot nu mai vreau sa stau aici. dar, ca multi expatriati, sint dispusa sa cooperez.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

scrie si tu mai des, macar la 2 zile. intru degeaba si ma frustreaza. sau daca scrii mai rar, fa o dupa program, adica posteaza de pilda doar joia.

March 01, 2007 1:49 PM  
Blogger exit said...

bine o sa incerc.
sint in bruxelles am futut examenul si acum sigur ca imi pare rau stau la hostel bruegel pina miine si miine merg la mare. n-am dormit si din cauza asta e f distorsionat mi-am luat 2 cd uri si nu le ascult ca sint audio. m-am cam plictisit sa scriu istorisirea de viata dar asta e. stau la parcul de skateri unde am fost ult data in august si m-am nostalgiat rau de tot din cauza asta, imi pare rau ca o sa pic examenul fiindca mi-e clar ca in ro nu mai am ce cauta chiar daca a fost luna asta de cacat in care am crezut ca invers. pe de alta parte nici aici si nici nu stiu unde si asta am spus de 1000 de ori asa ca nu stiu ce sens are sa scriu mai des fiindca oricum e acelasi lucru. acum mai ies putin in oras si dupa aia dorm fiindca azi noapte mi-ai bagat in cap ca o sa pierd trenul si etc. nu fac reprosuri sint ok. pe tren m-am gindit la o fiinta din viitor cu f mare grija si afectiune exact atita cit sint in stare. voiam sa merg la dunkerque dar o sa merg altundeva fiindca am racit. nu stiu daca nu am mai scris asta o data whatever. sint niste asiatici linga mine si fac galagie si oricum mai am 3 min. azi e joi. miine o sa iau trenul. si trenurile sint destul de misto dar nu foarte. brux e si el tot frumos numai ca miroase peste tot a gaufre imi vine sa vomit. trebuie sa ies pa noapte buna.

March 01, 2007 6:06 PM  
Blogger k. said...

you iz me. sunt sigura ca eu am scris toate astea, in somn sau cand, oricum mi se parea suspect ca dorm 8 ore pe noapte si nu imi ajunge, ca sa nu zic ca in weekend dorm 12 ore pe noapte.

in alt loc am semnat cu link la blogul meu, apoi mi-am dat seama, mi s-a facut un pic rusine, asa. acuma ce mai conteaza, las tot asa.

November 10, 2007 8:04 AM  
Blogger exit said...

nu nu ca sint curioasa:) adica inteleg de ce, dar nu ai motive. lux e luxembourg, acolo stau eu acum:)

November 10, 2007 8:33 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home