exitentrance

Wednesday, January 24, 2007

/girlpost/

1. lucruri bune

- sa fac baie cu multe haine in apa linga mine
- sa am ferestre mari neblocate
- senzatia ca inot foarte repede ca o racheta ca atunci cind am visat cocaina in cuburi de gheata
- un anumit fel de poliester la haine, taftaua, materialele care fosnesc si se simt reci
- sa gasesc o piesa si sa o ascult de multe ori dupa indiferent daca nu e foarte misto
- sa vad persoane neobisnuit de frumoase (ca ea)
- lumina colorata, neoanele

2. lucruri care ma tin atenta

- sa dorm putin citeva nopti la rind dar numai cind am momente bune
- sa stau inchisa in casa tot cind am momente bune
- povesti cu copii abuzati de parinti (NU sint un copil abuzat de parinti)
- arta cu copii abuzati de parinti care nu e penibila (daddy). keep your mouth shut;)
- alcoolul sec dar foarte putin
- sa ma mut, sa dorm prima data undeva unde ma mut, fiindca ma d-e-r-e-a-l-i-z-e-z:P

3. lucruri neplacute sau foarte rele

- senzatia ca cineva o sa vina pe la spate si o sa infiga un cutit
- sa fiu singura atunci cind imi e frica
- sa fiu in multimi de oameni necunoscuti, in special barbati, in special beti
- sufocarea: sa fiu intr-un tub si sa fie nevoie sa ma tirasc prin el (nici macar nu are sens sa fac efortul, as ramine acolo si as muri imediat prin forta mintii mele:). sa fie cineva deasupra mea si sa nu pot sa ma misc. sa stau sub un pat. nu prin spinzurare, nu pungi pe cap, astea nu ma intereseaza, nu imi fac nimic.
- sa fie foarte cald
- sa nu dorm suficient cind am momente rele

in fine, toate chestiile astea sint de ani de zile dar am stat weekendul asta in casa si au venit una dupa alta amestecate. stiu ca e putin un post de tipa dar imi face placere.


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home