exitentrance

Saturday, February 10, 2007

recomposingtoyshop

.. si sigur toate amanuntele scirboase cleaningul de dupa.. sa invat din nou chestiile normale sa arunc tot ce se strica intre timp sa fac un efort sa cobor sa ma imbrac sa repar ce am facut gresit ma rog nici de data asta n-am inteles nimic in fine nu conteaza. m-am extenuat si apoi m-am refacut:P si asta e tot maybe next time.
posturile astea sint groaznice si mai bine pun piesa de la adi si o sa le las exact din jena. cam asta e, o sa incerc sa am mai multa grija si sa nu mai intru in chestii timpite. si miine o sa merg sa lucrez pina nu mai pot si acum e prea tirziu dar sapt viitoare o sa inchiriez o masina si o sa merg sa vad clona pe plaja si traficul-o-sa-fie-usor ca la inceputul verii si totul o sa fie numai Control:P

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home