exitentrance

Tuesday, January 30, 2007

/rxpost/

ma rog trebuia sa fie si asta. lucruri la care ma fac praf cind ma gindesc dar la care inevitabil etc

mi-e frica de faptul ca o sa imbatrinesc, deja o sa fac 27 si mi se pare extrem de mult, oricum de 5-6 ani parca as fi dormit in continuu si de aici nici nu stiu ce anume ar mai putea urma. mi-e frica fiindca o sa fiu tot mai urita si or sa apara tot mai mari complexe din cauza asta. fiindca niciodata nu o sa mi se dezvolte inteligenta suficient daca nu s-a dezvoltat pina acum. mi-e frica fiindca nu gindesc suficient si sint geloasa fiindca prietenii mei sint mai inteligenti decit mine si s-au inselat in privinta mea. mi-e frica si mi-e scirba de mine fiindca de multe ori am fost incredibil de naspa, incredibil de rea si de meschina. mi-e frica fiindca nimeni nu o sa tina la mine si asta e inca ok dar inca in citiva ani chiar nimeni. nu pot sa imi fac prieteni pentru ca nu sint o persoana misto. prietenii pe care ii aveam in b or sa ma lase incet balta fiindca sint aici si lucrurile astea nu tin la distanta. altcineva o sa se indragosteasca si o sa ma lase de asemenea balta, o sa-mi dea tel sau o sa primesc un mail si gata. si nimanui nu o sa ii placa de mine si o sa aiba dreptate pentru ca nu sint o persoana misto. iar in final o sa mor, nu or sa existe clone pina atunci asa ca lucrurile or sa ramina gresite, exact GRESITE si scirboase, nu o sa am nici o sansa si gata asta a fost tot pa. iar clona de 13-14 nu exista si chiar daca ar exista n-as sti ce sa fac cu ea fiindca cineva de 30 nu are ce vb cu cineva de 13-14. iar ic sau kc nu ajuta decit in momente bune si oricum e periculos sa-ti faci iluzii si oricum nu or sa fie cu mine cind mor. e foarte trist si as vrea sa nu ma mai gindesc si e naspa ca am inceput din nou sa ma trezesc noaptea si sa ma gindesc la asta exact ca in b.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

inimioara mica si speriata:)

February 05, 2007 8:14 AM  
Blogger exit said...

weloveyoubrian:) weloveyouweloveyouweloveyouweloveyouuuuuuuu

February 05, 2007 5:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

we love you too, bird

February 06, 2007 6:30 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home