exitentrance

Sunday, February 18, 2007

/blankpost/justlikeadream:P

discogirls love gettin out. discogirls love sunbathin. discogirls love satellites. discogirls love buses.

sigur ca nu e nimic adevarat eu nu sint asa si nu s-a schimbat nimic important. totul e la fel de confuz si de atent si s-ar putea ca nimeni sa nu imi ceara nimic in plus fata de ceea ce pot sa fac.

si sigur ca am avut in ult luni momente asa de frumoase si de fragile cum nu mi-as fi putut imagina vreodata si la care nici nu am curaj uneori sa ma gindesc.

iar restul e un accident si accidentele nu conteaza, e ca si cum as intra cu masina in ceva numai fiindca ma gindeam f intens la ceva orbitor de frumos fix atunci.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

& discogirls love watching beautifulstrangers

February 19, 2007 9:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

nu stiu ce sa zic. azi am fost la ikea si in mijlocul lui ikea am vazut pe copia lui b molko si pe sotia copiei f misto amindoi. si s-au uitat lung la mine fiindca si eu eram frumos imbracata, dar eu m-am uitat in alta parte cu maxim de aroganta si m-am gindit ca si eu si ei avem de fapt job si sintem vai de noi si ca lux (ma rog, belgia) nu e decit o cursa in care sobolanii mor si foarte bine. adica DEGEABA ne imbracam frumos si in negru si ne facem pe la ochi na.

February 19, 2007 6:24 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home