exitentrance

Tuesday, February 13, 2007

'caredracueproblemacumine'

problema cu mine e ca nu ma pot obisnui niciodata 100% sau macar 80% sau macar 50% sau in ult timp macar 30%. asta in situatia concreta inseamna ca nu am suportat grefa de acum citeva luni desi pe moment, anume cind ieseam in 'orasele europei', mi s-a parut. ideea era, de citiva ani (chiar nu are sens sa ma gindesc cit de idiot suna si nici nu ma gindesc) sa o suport, sa devin altcineva, sa iau putin control asupra mea etc. in fine nu a mers, asa cum intuiam, si gata. rezultatul e ca am ramas blocata si nu stiu cum sa ies din asta si mi se pare f putin probabil. e ca o operatie nereusita, proteza nu functioneaza si ce era inainte s-a cam dus si el. nu pot sa iau control pt ca nu pot niciodata, a fost o imagine draguta si scirboasa despre mine, imaginea mea de fata buna. in schimb am pierdut staza emotionala care venea de la familia grunge - care da vb pe mess da vb la tel da imi fac poze da fac un milion de chestii de disperata dar tot s-a dus - sau de la aia citiva ani mai putin sau cine stie. iar la intrebarea a doua nu pot sa ma intorc pt ca nu s-ar schimba nimic, operatia s-a facut deja si cred ca dormeam in timpul asta sau eram ocupata cu ceva. in fine rezultatul e asta, sint unhappy si damaged si daca ar fi vb de altcineva mi s-ar face mila rau de tot. numai ca nu e vb de altcineva si eu stiu micile secrete de cacat in privinta mea, adica stiu de ce se intimpla totul asa si nu prea pot sa am nimic impotriva.
in rest fixatia cu clona, dragostea asta groaznica si total lipsita de sens fata de 1000 de scenarii si prostii, fixatia sa fiu misto si sa se tina la mine, fixatia sa nu mor singura in lx sau in ny sau in th sau in bucurestiromania sau in vreo alta camera scirboasa si inutila din alt oras, fixatia cu nicotina cofeina vitamine lichide, fixatia cu prezentele si toate celelalte fixe de care am zis deja de 1000 de ori astea sint asa un fel de expression of the inexpressible:), nu ma 'ajuta' cu nimic sa vb despre ele.
in schimb toata teoria asta ma ajuta sa imi arat ca mi-am pastrat cumva inteligenta, ca nu m-am derealizat si ca nu am chef sa fac in cap arta cu imagini frumoase despre mine. iar fara arta cu imagini frumoase despre mine situatia e asta: i am sick, i need (medical) care, i need a cleanup. i am not sure i can do it.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home