exitentrance

Sunday, March 04, 2007

the people get philosophical and say there is no future/ i'm trying to tear myself away from your eye

for adrian's pleasure
in seara aia am mai atins un prag al maturitatii pentru ca am mers si am mincat intr-un restaurant singura ca o femeie mare singura intr-un oras strain singur. dimineata am facut poze unei clone cazind cu skateul si atit. clona parea happy cu asta. dupa aia am mers in oras si mi-am cumparat ceva si dupa aia la blankenberge. acolo am mers pe plaja si am ascultat metric as you may know. dupa aia un copil s-a urcat pe mine si mi-a mincat zaharul de la cafea si sandwichul si tot ce a mai gasit.
dupa aia in tren am vazut din nou cit de naspa sint adolescentii care nu sint clone. si ca eu si ciinii ne speriem de tipii care beau si fac galagie si mi-a placut asta. era o tipa cu un pui de ogar linga mine cu coada intre picioare si am stat ochi in ochi si mina in mina cu el tot drumul (envy me ionut). dupa aia in bruxelles s-a golit trenul si a fost misto. m-am mai gindit putin la fiinta din viitor si am gasit o piesa care va fi a noastra:) si care e metric the people.
si asa in mix cu traducere libera:) m-am gindit ca nu incerc sa ii atrag atentia si nu incerc sa o ating - desi mi-ar placea asta, cred ca mi-ar placea putin sa ii ating fata daca ar fi posibil, dar nu stiu daca i-ar placea ei. la 15 ani am avut o chestie si la un mom dat eram in masina cu taica-mio si probabil s-a gindit el la asta ca mi-ar face bine si a incercat sa ma ia in brate si stiu ca m-am incordat rau de tot, oricum eram tare terminati amindoi, a fost foarte ciudata chestia asta. noi nu ne-am atins de obicei, dupa asta urmatoarea data cind imi aduc aminte a fost acum un an cind se operase si eram tot in masina, de data asta el era cel terminat. tot cu acelasi disconfort pt care nici unul dintre noi nu e vinovat. in fine, nu inseamna nimic asta si nu ma intereseaza ce se intelege, oricum as vrea sa fie altfel decit asa, si va fi pt ca eu nu sint tatal sau mama ei:) stiu si ce discutii ar putea fi aici dar nu ma intereseaza nici discutiile alea sorry this is my own little hotel room:)
apoi mi-ar placea sa nu isi imagineze chestii gresite despre mine si sa se gindeasca la mine macar cu 10% din afectiunea cu care ma gindesc eu la ea. si ca oricum daca va exista va sti totul despre mine dar vreau sa fie foarte SIGURA de asta, ca ma gindesc la ea cu toata afectiunea de care sint in stare. si ca as vrea intr-adevar sa fie ca mine dar fara defectiuni. sa coopereze mai putin si sa faca alegeri, sa nu fie atit de haotica (sau asa ceva). si sa fie happy, sa traiasca undeva unde sa ii placa si cind se trezeste dimineata sa fie happy. cam asta e tot. de fapt nu e asta tot dar nu mai vreau sa scriu acum poate alta data:)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home