exitentrance

Thursday, March 29, 2007

inainte de pauza/eu nu vb limba aia

am avut weekendul lung. si am fost la ladytron fiindca ii iubesc pe ladytron. acolo am freaked out fiindca asa se intimpla sau nu stiu de ce. dar dupa aia a trecut. 1 oamenii nu merg la concerte ca sa imi faca mie ceva rau si sa ma arunce dupa aia pe sosea. 2 cind se acumuleaza multa emotie :):) e suficient sa rog pe cineva sa imi cheme un taxi si in cele citeva minute pina vine e asa de frumos incit nu se compara cu nimic. dupa aia am luat shuttle busul. dupa aia am luat avionul. dupa aia din nou shuttle si dupa aia din nou taxi. dupa aia am lucrat. acum ma spal pe cap fiindca vreau sa fiu frumoasa miine pe avion:) si sa imi zboare parul asaa. dupa aia o sa sterg chestiile scirboase din calculator fiindca miine merg in b si nu vreau sa stie nimeni:). asta e o gluma oribil de proasta:):) dar e o gluma. dupa o sa ma uit la un film si dupa o sa dorm. si dupa o sa iau pauza fiindca nu mai sint aici. imi pare bine ca nu mai sint emotionata ca merg in b. acum o sa pun poza de pe desktop daca tot am ajuns si la asta:). ea a inlocuit-o pe frances bean desi si frances bean e frumoasa. cred ca sint foarte fericita:) si as vrea sa fie tot timpul asa. adica sigur ca nu imi vine sa cred si sa vb despre asta si restul dar totusi as vrea sa fie tot timpul asa.

1 Comments:

Blogger exit said...

foto gottfried helnwein of course http://www.helnwein.de/

April 14, 2007 11:11 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home