exitentrance

Sunday, March 18, 2007

you know you're right

.. este probabil una dintre cele mai triste piese din lume si exact cum ar trebui sa fie pentru mine atunci cind cineva se exprima pe el insusi (chiar nu pot sa spun act artistic, in fine sper ca se intelege): trist si sec, controlat, fara chestii in plus, asa incit pur si simplu iti dai seama din prima despre ce e vb. daca asociez cu ceva e despre puterea pe care o primeste cineva care intelege brusc jocul. un moment anume: cineva intra undeva unde s-a gindit de mult ca ar trebui sa fie si isi spune poezia: i don't want dirty words. i don't want that and that. i don't want to go to hospital. i'm a beginner. si dintr-o data intelege ca era singurul lucru de care avea nevoie: sa inteleaga regulile, sa le incorporeze (nu ca nu ar fi fost ele de mult acolo) sa isi obtina controlul de care are nevoie si care nu poate sa ii vina din alta parte. detaliile vin dupa si nu conteaza foarte mult. stiu si ca nu despre asta e vb dar nici asta nu conteaza.
(si atunci de ce mi-ar placea altceva. de ce mi-ar placea sa, imi pare rau, pun botul la 15 mii de strategii de cacat? la narcisisti, la toti care comunicacupublicul, la toti care isiexploateazavoceaslaba, la formeledinaer, la eusintfemeie, la vinosiintelegema, la obiectelemasufoca, la etc etc etc bla bla bla (chiar nu conteaza ce legaturi s-ar putea face, legaturile sint Neimportante). iar arta viitorului probabil ca da, ea va fi misto, dar eu n-o sa fiu acolo.)
(sau, neartistic, de ce ar continua cineva o chestie in care nu mai are loc. de ce nu si-ar vedea toata lumea de viata ei scurta si hiperprotejata si facuta varza. de aici probabil chiar ca nu se mai intelege deja nimic si nici nu trebuie.)
imi pare rau ca am stricat piesa cu mesaje subliminale circumstantiale de cacat, ele chiar nu au nici o relevanta si o sa incerc sa ma abtin de acum incolo. eu sint rx o transplantata de 27 de ani si ce gindesc as putea la fel de bine sa tin pentru mine.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home