exitentrance

Monday, January 28, 2008

thegame

ce am reusit sa fac anul asta pina acum. sa ma se-par sau sa dezamagesc cel putin 4 pers la care tin f mult si sa ma supar tot eu fiindca nu mai au chef de asta. sa imi dau seama ca m-am se-pa-rat aiurea, in diferite momente, si ca ar fi trebuit sa stiu. sa ma incurc in niste povesti timpite care consuma energie. acum cred ca ma mut la portughez sau altundeva pt 3 luni, la portughez probabil, desi mi-e frica sa nu innebunesc si sa merg prin paduri. dar acolo am vazut o fata cu parul verde de care mi-a placut f mult. oare innebunesc daca ma mut la tara? nu cred. sa ma mut IN CAMERE DE HOTEL. sa nu mai vb cu nimeni la tel (hello adi) si nicaieri, sa innebunesc the kid punind piese de la 20 (hello ionut), sa fiu happy fiindca the kid s-a intors (hello kid). sa cumpar chestii care sa ma scoata. sa ma scoata de tot (hello kid). sa cumpar dulciuri si alcool si sa mergem cu ele cu masina la mare. sa facem accident de masina (hello kid). sa iesim din casa, oricit de aiurea ar fi (hello r). sa ne aranjam etichetele (hello love), sa mergem la mare si sa stam pe plaja fara chef de nimic (hello kid hello r) sa ne scuipam cu guma (hello kid hello r you should just die both).

subcultura spune asa: intre o mie de detalii despre 24/7, despre cum se aranjeaza lucrurile atunci cind esti in asta, despre povesti totusi misto totusi inteligente totusi identificabile, apare la un moment dat o fraza care devine si ea f identificabila, ma face brusc atenta, like 'eu am virsta de 6 ani de fapt'. o chestia ca asta e identificabila intr-adevar:) ramine sa imi dau seama ce vreau in rest, fiindca am impresia ca uneori vreau lucruri total opuse:).

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

...si la tzara lui lux tot e mai kwel decat in ro.da cine stie ce cresc prin padurile alea ale lor!?...merita incercat...bafta!

January 30, 2008 2:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

lasati-ma in pace ca eu nu fac droguri:( oamenii sint rai!

January 30, 2008 5:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

bine ca esti tu dashtapt...collapse comments pt oamenii(din)rai...]!

January 30, 2008 8:23 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home