exitentrance

Wednesday, September 24, 2008

kylie + karin = love

marea decizie pentru care am fost incordata luni de zile am luat-o ieri in cam 2 secunde, dupa care imediat m-am gindit la o masina care merge in paralel cu un tren, incetinind si accelerind doar f putin, Respectindu-si Gradele De Intensitate, si apoi pe linga un avion care decoleaza si apoi, mai frumos, la un ciine ca in clipul de la nirvana alergind pe linga o bicicleta (ceea ce e usor fals pentru ca nu e din imaginatie, chiar am vazut ieri un ciine alergind pe linga o bicicleta, dar nu avea chestia aia Magica la git care il protejeaza de orice) si in general la tot felul de obiecte care se misca un timp in paralel in aceeasi directie, chestie care ma emotioneaza intotdeauna foarte foarte tare. am mai spus ca imi plac filmele timpite.

acum primul lucru trebuie sa ma mut din gostingen-moartealenta inapoi in oras, acum am inceput sa imi caut. si sa ma fac la loc misto fara ca prin asta sa devin o scirba, ceea ce e important, neobisnuit si in acelasi timp foarte simplu. oamenii cyborg se lalaie mult timp dar cind se refac, se refac in citeva secunde. dar eu nu sint un om cyborg, eu sint kylie (multumesc inca o data cui mi-a spus, a avut dreptate ca de obicei si cred ca e frumos, desi pe moment nu mi-am dat seama)




5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nu stiu daca tin musai sa stiti ca imi place f tare blogul acesta fiindca am senzatia ca e ceva f special asa cum e el conceput si scris si cred ca mai imi place blogul si ptr ca va place m. houellebecq. :)

cand poti sa fi un om cyborg e frumos ca poti fi 'stralucitor si distrus' in acelasi timp ramai "a perfect mind" si oricum te refaci si faci lucruri frumoase dupa fiinca exista timp pentru asta ( aici cred ca e the best part asta si apoi o alta parte frumoasa e ca stii tot)

September 25, 2008 9:54 AM  
Blogger exit said...

nu prea e conceput, e scris dintr-una, uneori NE e jena cu asta dar in general ne place. alta parte de care uneori ne e jena dar in general ne place e ca e numai despre noi, chestie la care la inceput nici nu ne gindeam deloc. dar nu sintem a perfect mind. m houellebecq ne place f mult.

September 25, 2008 7:01 PM  
Blogger exit said...

multumesc pt incurajare:)

September 26, 2008 6:43 PM  
Blogger exit said...

This comment has been removed by the author.

September 27, 2008 7:40 PM  
Blogger myautumns said...

vroiam sa spun si eu ceva la fel de frumos ca si "multumesc" si :) si eu

September 28, 2008 3:07 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home