exitentrance

Wednesday, June 25, 2008

lucky strike

sintem in vest si soarele apune tirziu, foarte incet, aproape te imbolnaveste. acum e si vara, vara nu este pentru nevroze si blackholes, nici pentru lucru, e pentru hoteluri si drumuri, truth and wisdom:) and lucky strike pictures. si pentru niste smecherii de care nu am chef sa vb aici si care sint atit de ok.
pls miss me:) we'll be back after a short break (and another and another). and keep your fine fingers crossed for the poor gasoline girl. in the meantime we will turn this into a china exhibition full of finewares and exquisitesmells. pls remember none of this is our fault, we came into God's world full of trust and compassion:)

Labels:

18 Comments:

Anonymous Anonymous said...

:)

June 26, 2008 7:34 AM  
Blogger Cristina Ispas said...

beautiful picture :) get more and more and more lucky :)

June 26, 2008 11:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

well, I might just thrown one in here myself: :)

June 26, 2008 2:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

moaaaamaaaa, zici ca esti angelina jolie:))!!!!

June 26, 2008 3:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

parol :)

June 26, 2008 3:46 PM  
Blogger exit said...

da trebuie sa ma vopsesc

June 26, 2008 4:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

e faina insemnarea si e faina si poza, ai un aer de occidental care traieste bine, impacat cu viata:p. do come back.
si deus vin la stufstock, daca tot m-am bagat in vorba :)

June 30, 2008 7:06 AM  
Blogger exit said...

si mergi?

July 19, 2008 8:22 AM  
Blogger exit said...

in decembrie vin si aici:) au scos album nou, dar sper sa nu cinte numai de pe el. daca cinta si altele o sa incerc sa ii seduc:) si ii iau cu masina si le explic ca eu sint din romania si e rusine sa cinti la stufstock. adica chiar as vrea sa cinte si altele.

July 19, 2008 8:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

uai, nu stiam ca-i rusine sa canti la stufstock. bine ca mi-ai zis, sa nu fac asta niciodata :P
as merge, dar e prea departe. deocamdata ajungem doar la peinsula, unde vin, printre altii, si prietenii nostri de la aria urbana:)

July 19, 2008 2:23 PM  
Blogger exit said...

we lav them of course

July 21, 2008 7:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

la werchter (nu i-ai vazut acolo, nu?, adica nu ai stat in ultima zi) mi s-a parut ca se vede latura pop mai nasoala din ultimele doua albume (chiar daca la mine inca sint printre primele 3-5 trupe) - asa, cumva ca atitudine, un fel de uite ca am ajuns si noi usor usor in mainstream. publicul era abulic spre uimirea mea fata de ce ma asteptam acasa da altfel in ton cu festivalul. nici eu nu eram ok, ca nu stiam de ultimul album :) din care au cintat mult bineinteles. fix la stuf sper sa cinte mai multe (public necunoscut etc., acuma oricum sint si eu pregatit) desi e tot parte din turul de promovare.

July 23, 2008 8:10 AM  
Blogger exit said...

nici eu nu stiu ult album cel putin pina nu se hotaraste fata aia la care nu pot sa ii pronunt etc sa mi-l dea. asa ca nu pot sa spun. daca e mainstream.. unii dintre ei fac muzicadedansdedormitor (vlf) si fashion punk:) si nici nu e cel mai rau din lume, nici cel mai bun e adevarat, nici nimic de fapt. lucrurile evolueaza:p (spre chestii boring de cele mai multe ori, nu stiu cum se intimpla)

dar tu cine esti incit stii ca nu am stat in ult zi la werchter asta vreau sa stiu:)

August 07, 2008 10:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

citesc blogul desi recunosc, nu inteleg mereu (nu ne cunoastem, nu stiu nici oameni care sa te stie si nu am blog, de asta semnez anonim. cosmin). de la tine. undeva spuneai ca mergi la werchter doar la radiohead si am retinut, stiam ca urmeaza sa merg (pentru ei in primul rand dar si pt. dEUS). pe urma ca vrei sa vezi deus, in alta insemnare. nu ca sunt mainstream, nu pot decat sa ma bucur pentru ei, la urma urmei. pe ultimul album au si piese f frumoase - mi-e teama ca le-as gasi oricum dar chiar cred ca au. concertul mi s-a parut ca e un triumf pregatit, asta ar fi prima chestie altfel decat ii percep, lumea cam bleaga si, cel mai rau, eu jumatate pe dinafara. ii mai vazusem la sziget si acolo au fost impecabili

August 13, 2008 11:47 AM  
Blogger exit said...

da ai dreptate uitasem. credeam ca ne cunoastem. m-am cam dez-in-te-re-sat de blog in ult timp:) si deus ultimul tot n-am ascultat inca asa ca nu stiu ce sa mai spun.

August 15, 2008 10:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

pai mai spun eu inca ceva daca tot am zis vrute si nevrute. la mare am fost intre noi:) trupa si o mana de oameni lipiti de scena. plus in spate vreo cateva zeci de rataciti. cred ca le-am amintit de perioada lansarii :). a fost bine ca am vazut fiecare miscare. daca o sa vrei sa asculti ultimul album poti da jos de aici

http://www.4shared.com/file/59504074/1b019df8/vantage_point.html

August 18, 2008 4:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.4shared.com/file/59504074/1b019df8/vantage_point.html

August 18, 2008 4:05 PM  
Blogger exit said...

o multumesc:)

August 19, 2008 12:03 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home