exitentrance

Sunday, June 01, 2008

tenia

aseara am fost intr-o vie, in cimitir si in gradina si azi la fel, ca sa obosesc. apoi toate cliseele de film sm, sa te lipesti de pamint, sa te lipesti de toate obiectele reci, sa fii un animal care intelege ce e in jurul lui doar prin contact, dar un animal nefericit, penrtu ca asta nu inseamna sa observi si sa explorezi, inseamna sa te lipesti total si sa nu te mai misti de acolo, sa nu te gindesti la nimic ca sa nu ti se intimple nimic rau. un animal nefericit e ciinele lui adi din porumbacu, care traieste toata viata in 2 metri patrati, dupa un gard si nu vede nimic niciodata in jurul lui. acum nu stiu de ce trebuie sa fiu eu ciinele lui adi din porumbacu, de ce sa nu fie altcineva, pick one of the happy ones and crush his head against the pavement, not mine. un animal fericit e ciinele meu care ride tot timpul, in dimineata asta l-am visat tuns si mult mai mic din cauza asta decit e de fapt, mi-e foarte dor de el. el e acolo unde nu pot sa merg, nu stiu exact de ce, am asa ginduri negre acum si cred ca n-o sa il mai vad niciodata. si el e trimis de la unii la altii in continuu si e din vina mea. daca ies din asta il aduc aici si nu il mai las nimanui niciodata. o sa ies si jur ca asta e ultima porcarie pe care o scriu aici si nu o sa ma inghita cu totul. o sa merg peste tot ca inainte si nu mai las urme negre si nu car crash si nu blackholes si nu o sa mi se mai intimple niciodata nici o porcarie, o sa ma mut undeva unde e luminos si curat si o sa ma pot intoarce oricind oriunde daca vreau. chiar cred ca o sa pot face orice cind ies din asta si abia astept, e cel mai groaznic lucru prin care am trecut vreodata si nu se poate sa nu se opreasca la un moment dat si sa nu urmeze altceva. si exact asa e, this was my part and i made my mark, daca s-a intimplat acum nu se va mai intimpla alta data.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home