exitentrance

Monday, May 19, 2008

special angel

doar asa: azi noapte am visat special angel. eram intr-o multime, intr-un spatiu plan, probabil o strada neobisnuit de larga. nu existau cladiri, doar un fel de sosea, pe care era toata lumea. eram singura, nu stiu exact unde mergeam, oricum inaintam incet, atenta sa nu intre toti in mine. nu pot sa descriu, cumva era ca la citeva zile dupa un dezastru natural, cind toti si-au revenit din soc, dar nu stiu prea bine ce e cu ei. nu era nimic vizibil ca se intimplase o catastrofa, invers, era chiar un fel de euforie si toti pareau preocupati, acum mi se pare ca mergeau ca la un fel de marche aux puces. probabil povestea cu dezastrul e o inventie. in fata mea, la 20-30 de metri, un tip de inaltime mijlocie, cu o fata calda, comuna, cu parul saten, putin de tot lung, cu un tricou pe care scria special angel. l-am vazut cum se apropie si m-am uitat putin si cind a trecut pe linga mine, dar nu s-a intimplat nimic special, nu era nici un fel de separare intre el si ceilalti. asta e cu special angel. in rest e vb de a nu mai intra in nici o chestie murdara, si chestia asta e putin nevrotica, nu vine inca natural, dar e bine si asa. doar indepartez ce s-a atrofiat si e unclean si astept sa se refaca. as vrea sa am mai mult timp numai ca sa urmaresc cum se reface, fiindca acum e independent de mine, ca si cum ar fi crescut noi organe si ele tocmai si-ar incepe viata si trebuie sa le las si sa am incredere in ele pentru ca inca nu pot sa le ajut. intre timp fac contracte peste contracte si chiar vreau ca ele sa reziste (nu vreau foarte mult, dar asta e conditia). formele sint bune daca o sa mai fiu vreodata confuza. daca s-ar intimpla din nou stiu ca nu m-ar ajuta cu nimic, dar pe moment e bine sa le tot scriu si sa le stiu acolo. acum e cald aici, e soare in fiecare zi, la fel de dizolvant ca si atunci cind ploua. iar momentele importante sint atunci cind ies si merg spre casa, atunci poate sa fie foarte rau sau poate sa fie egal. cred ca si spatiul e asa, lux e tot timpul sau foarte psihotic sau foarte calm, nu o sa il uit niciodata. e ciudat sa te modifici brusc si cind esti total singur. am asteptat mai mult de zece ani sa se intimple asta, mi-ar fi placut totusi sa fie in alte forme. la sfirsit poate va fi o surpriza placuta (stiu ca a mai fost, imi place) si daca nu oricum nu mai conteaza. noapte buna prieteni adulti, noapte buna germania, noapte buna rulote, noapte buna gostingen etc.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=4q4GWKUOLK4

May 22, 2008 7:03 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home