exitentrance

Wednesday, May 14, 2008

twitter

scriitorul preferat este o persoana superba. eu nu sint o persoana superba, as vrea, dar nici una scirboasa. medicamentele sint rele. durerea fizica e oribila. durerea fizica provocata poate fi ok atunci cind distruge durerea psihica:). durerea fizica neprovocata e scirboasa. accidentele sint rele. abuzurile sint rele. sm inseamna antiabuz. in sm exista control, nimeni nu abuzeaza de altcineva din neglijenta, deci de fapt nu abuzeaza deloc. cliseul cliseelor - in 'viata normala' suferinta apare din neatentie, si apare tot timpul, dincolo e ordonat si responsabil si nimeni atunci cind are viata altcuiva nu se joaca cu ea. vai scuze de propaganda. sa stau 2 secunde si sa aleg:). sa incerc sa nu mai intru unde se intimpla porcariile cele mai mari. sa scap de medicamente si sa repar la job. sa vb cu parintii mei mai des. acum vb in fiecare zi si au grija de mine. daca nu mai vreau sa stau aici merg si stau la ei iar acum mai am 26 de zile si gata of cum astept.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mie uneori mi se pare ca orice forma de control e un abuz chiar si unde se face asta angajat si circumscris - un "rau" mai mic , un "rau" mai mare, un "rau" legitim pt ca voit contractual.
formele de ordine si responsabilizarile sunt modelul intim al relatiilor proiective , sau implicante sau constructive sau deconstructive - al relatiilor unde rolurile se iau in serios chiar si daca numai in joaca sau sa se scape de ele , in putere etc
dar se intampla uneori lucruri in care persoana, persoanele nu fac(e )schimb - i se poate intampla - sau unde nu exista contact pt ca nu trebuie sa fie asa ceva - ar fi o limitare in acel moment- exista deci si suspendari fara capacitate de valorificare - si asta mi se pare extrem de tonic - si la astea sm sau orice auto asumare definitorie cam cade - sau asa mi se pare.

May 14, 2008 12:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

sigur suferinta te poate stoarce, te mutileaza sau deformeaza lumea in care te misti - dar daca poti lua un moment(mare, lung, minunat) si sa observi ce se intampla cand ai durere si daca nu o iei pe topoganul automat al asumarii - ceea ce e cel mai la indemana pana la urma - deci daca te uiti si observi sau reusesti sa creezi o distanta fata de suferinta uneori se poate vedea ca suferinta aia nu are nimic cu tine , ca ea nu te atinge, sau exista ceva care nu te atinge - e doar ceva care vine si care slava domnului trece - here it comes there it goes- bruiaza dar nu are substantialitate.

May 14, 2008 12:37 PM  
Blogger exit said...

stiu vlad, era ca sa ma joc fiindca eram in pauza si fiindca ma simteam mai bine.
si ai dreptate (in sistemul tau, care imi place, dar eu sint mai psihorigida:) si imi place mai de la distanta). dar o sa raspund serios promit.

May 14, 2008 5:58 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home