exitentrance

Saturday, March 15, 2008

asa

asa nu vreau sa merg in ro:(. daca nu mergeam cel putin pina la sf anului era mai usor.
daca nu as merge deloc atunci as putea sa ma intorc de tot dar prea tirziu acum. numai cind ma gindesc ca merg acolo in casa mi se face frig. nici macar nu implica pe nimeni asta in afara de mine asta e cel mai dezgustator.
dar eu am murit de fapt nu:)? sa incercam sa nu se simta nimeni rau sa nu fie prea mare spectacol sa nu fie nimic prea complicat si asta e tot. daca merg asa ca o femeie batuta o sa fie exact cum nu trebuie. merg relaxata si gata va fi bine. deja e.
am facut foc si spre deosebire de alaltaieri acum a facut o flacara mare la inceput si imediat s-a stins. dar invat. dar tot mi-e frig:(.
dar e ok de fapt asa trebuie:)
little mo cu codite de kathleen hanna
i wish you the most beautiful night everinyourlife with neverending paralyzing headunderwater beauty as i will surely have:)

5 Comments:

Blogger Cristina Ispas said...

I've only been murdered fifty-four times
This week
So I feel I can be honest
And kill every person you've met tomorrow
If you'll just provide me
With all pertinent contact information
Address e-mail phone
I promise
I'll spare one in three household pets
But the goldfish
Won't survive
I'm terribly sorry

- ofelia hunt
:)

March 15, 2008 8:43 AM  
Blogger exit said...

This comment has been removed by the author.

March 15, 2008 2:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

stiam eu ca mai bine imi reprim orice impuls :) si asa o sa fac
sorry daca ti s-au parut aiurea versurile. intentia mea n-a fost asta
vad ca ai scris ceva si-ai sters de-asta ma complexez
o sa ma pedepsesc si dupa o sa stau cuminte asa o sa fac :)
vinyl

March 15, 2008 3:01 PM  
Blogger exit said...

stai linistita ca nu era din cauza ta:). si nu trebuie sa te abtii de la nimic. ideea aici era sa nu sterg nimic din ce imi apartine:) indif cit de idiot/impulsiv/etc ar fi. cred ca se si vede:). dar mai recent trebuie citeodata. oricum incerc sa nu mai fac. relaaaaaax:)

March 15, 2008 3:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

relax is not easy thing to do :)I am slightly closer to 30 than you. si imi place si depeche din ce in ce mai mult. si la scriitorul preferat nu mai era nimic de zis :)si sigur ca era din cauza mea :)

March 17, 2008 7:42 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home