exitentrance

Wednesday, February 27, 2008

si totusi NU e asa bine sa ies ca ceilalti oameni la 7 de la job si sa vin acasa cind nu e gol e MULT MAI BINE noaptea cind vin rupta si accelerez in padure si nu exista nici un om. ASA.
casa in care stau este maison unifamiliale portughezul a cumparat-o si a impartit-o in studiouri si apartamente. eu am avut intii un apartament la etajul 1 dar nu mi-a placut si m-am mutat intr-un studio care e facut din fostul living. are birne de lemn (asta imi place) e mare si are tavanul inalt si acum am multe cutii ca trebuie sa imi cumpar un dulap si tot asa. si are padurea:) dar nu am fost inca fiindca nu am avut timp. in we o sa vina simona si daca e frumos mergem sa se pregateasca. pe ceilalti din casa nu ii vad si foarte bine, i-am vazut la inceput putin, dar totusi nu simt ca sint intr-o casa goala, e ok. in seara asta am mai vazut unul care doamne seamana cu thurston moore sper totusi ca nu. i-am dat codul de la internet. proprietarul e ciudat dar nu asa tare ca la inceput dar asa nu mai am chef de povestea asta.
sint crizata si vb mult enorm hai sa incerc sa nu. cum iese 5 min soarele nimeni nu ma mai poate opri:(

1 Comments:

Blogger Eugen Suman said...

e misto suna

February 28, 2008 10:19 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home