exitentrance

Friday, February 08, 2008

am intrerupt chestia in seara asta fiindca am iesit cu simona in oras dar miine o reiau si in 3 sapt o sa fiu o bomba umana, nici n-o sa imi dau seama ce mi se intimpla cum nu mi-am dat seama nici pina acum, simona zice ca par f fericita si chiar am fost. aici e o vreme f frumoasa, adica dimineata e groaznic f frig dar dupa-amiaza e superb si f senin toata sapt a fost asa. thx ca intrati aici o sa incerc sa scriu mai incolo niste chestii mai interesante probabil si as vrea sa pun ceva misto dar n-am gasit in ult timp nimic sa imi placa. asta e de sapt trecuta, nu se aude bine dar imi place de ea f mult.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

da am facut research imediat :) e ft frumoasa (nu imi vine alt cuvint)

February 09, 2008 10:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

ai detonat bomba umana?

February 12, 2008 9:05 AM  
Blogger exit said...

she is sleeping

February 12, 2008 10:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

dragalasha de ea

February 12, 2008 8:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

ai reluat?

February 15, 2008 5:33 AM  
Blogger exit said...

am reluat da daca ar avea si efect odata ar fi si mai bine.tu ce faci emigranto:)

February 15, 2008 9:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

acuma ma enervez din diverse motive.

February 16, 2008 7:01 AM  
Blogger exit said...

nu trebuie mie imi place de tine:) sorry ca spun asa. si eu fac acelasi lucru de fapt.

February 16, 2008 6:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

acum nu ma mai enervez :) unul din motive cred ca l-am clarificat azi DEFINITIV, sa vedem.

February 17, 2008 7:57 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home