exitentrance

Sunday, February 24, 2008

houses move and houses speak

imi pare rau ca am scris postul de dinainte, ca de obicei:) am mult de lucru citeva zile, aseara am ajuns la 2 acasa. asa fast forward, cei care au probleme (din nou:) ar trebui sa doarma min 7 ore pe noapte, coloreaza ziua si viseaza frumos, superconfuz & supersenzual, doar ape limpezi si adinci si persoane care se uita fix in ochii tai si care fac lucruri pt tine. as putea trai mult asa, numai asa, nimic nu ar fi in-to-le-ra-bil. cind nu e nimic chinuitor, imi face placere ca exista pers ca mine. alte persoane, EXACT ca mine. cind e chinuitor as prefera sa dispara, si ele si eu, dar nu e cazul acum:) nu cred ca e rau ca scriu despre asta, poate in viata reala ar fi multe lucruri nelalocul lor, dar nu poate sa te inconforteze o persoana numai fiindca are atunci cind doarme discutii lungi cu tine intr-o casa mare alba printr-o pelicula de apa. e ceva in creierul ei, curat acum, schultz way. have to go to work:( dar se termina si asta curind.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

am intrat sa te pup pe buzoace. tine o tot asa.

March 06, 2008 1:23 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home