exitentrance

Sunday, February 17, 2008

side effects

daca cumva aveti probleme de adaptare si va aplicati un tratament, daca iesiti din echilibru, ceea ce e usor, si vreti sa reveniti, expect side effects. daca in aceeasi perioada va mutati si proprietarul e straniu, daca va imaginati in detaliu cum va taie in bucati si va arunca in padure, daca totul se mareste in jur si devine foarte foarte strain, sint side effects. va fac sa confundati realitatea si sa fiti terorizati, dar trec. consuma inca putin si apoi trec, dupa 2 zile totul va reintra in normal, va tine din nou citeva zile, dar poate dupa citeva saptamini the good effects vor face sa uitati tot. mi-ar placea sa le descriu daca as mai putea sa fac asta. daca mi-ar spune cineva ce sens are toata povestea asta si daca nu s-ar putea termina altfel as asculta cu mare atentie, m-as gindi, as face tot posibilul, ca de obicei, pentru ca e mult prea oribila gluma asta pina si pentru mine.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

daca parul oamenilor prinde viata sub forma de animale evident scarboase sunt side effects?

February 19, 2008 3:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

da, sub forma de serpi. s a mai gandit cineva la asta?

February 19, 2008 8:20 PM  
Blogger exit said...

posibil da daca incerci sa faci chestii chimice pe tine. si nu doar de fapt. dar tie ti-e scirba de animale, mie imi plac:) emigranto:)

February 19, 2008 9:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

nu incerc asta mi-ar lipsi, sunt emigranta? nu stiam.

February 21, 2008 8:32 AM  
Blogger exit said...

of course you are:)

February 24, 2008 11:25 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home