exitentrance

Monday, March 17, 2008

honey pie honeypie

am facut o fixatie pe depeche m e excelent. nici macar pe depeche pe vreo 5-6 piese. in schimb am plecat devreme de la job ca sa ascult dar am vrut sa ma mai plimb putin si pe drum m-am gindit sa termin cu blogul asta pentru ca nu ma mai ajuta cu nimic. eu sint destul de inteligenta:) sau uneori sint si chestia e ca nu a fost ever altceva decit e, dar ma ajuta intr-un fel pentru ca nu puteam sa fac altceva. de la inceput a fost exact ce e adica un surogat pt citeva chestii care nu mi-au mai iesit, nu are sens sa ma gindesc la ele. in fine nu mai merge dar believe me:) daca nu as fi avut convingerea ca ma ajuta nu l-as fi lasat asa pentru ca sint suficient de orgolioasa si tot restul. asta e.

deci asa am facut fixatia pe depeche, poate si de oboseala izolare so on. nici nu am un fond f bun, dar totusi stiu ca intr-un fel am, de asta e putin inexplicabil ca mi se intimpla asa ceva. dupa am vrut sa ma mai plimb si am intrat pe contrasens si mi-a venit sa rid. apoi am mutat pe ipod ca sa vad ce se intimpla si am ajuns la niste linii ferate inchise cred ca e era frumos, incepuse sa se intunece. apoi iar am cautat altceva ca sa nu mai stau acolo si am ascultat beatles. pe don't pass me by era sa cad in mosela si iar am speriat alte persoane. acum am putin senzatia ca am ratat chestia vietii mele si ca m-as fi trezit, pe linga ironia cu versurile. dar acum sint acasa si nu m-am trezit nici o secunda. de fapt incepe putin. acum imi pare bine fiindca imi place cu masina si ar fi fost rau sa nu mai pot. cred ca sint un pic clean acum, daca as putea as inregistra asta (cu markerul) pentru ca nu a mai fost de mult. acum a ajuns la helter skelter si cred ca a mai fost o data, oricum e ok. nu stiu ce se intimpla cu mine dar cred ca sint clean si asta e important. acum e honey pie si ma gindesc ca ar trebui sa plec in america acum cit mai pot lua viza dar nu stiu. nu stiu de ce dar sint convinsa ca undeva mai departe ar fi mai usor decit a fost aici si chiar ar merge ce aici nu a mers. sper ca nu ajung sa cred in semne din muzica dar am ajuns deja demult. oricum cred si eu ca au pus ceva in albumul asta:) si fix pe asta l-am gasit.

acum e i'm so tired si si eu sint so tired. inainte imi placea starea era printre preferate acum nu mai simt nimic nici nu e rau asta. nu mai trebuie autoeducatie nici infringerea rezistentelor pentru ca nu mai sint prea multe rezistente de infrint poate cit sa nu iasa singele prin ochi dar nici macar asta pentru ca e foarte clean si linistit acum. see you mi-e dor totusi si astept chiar daca nu stiu ce o sa iasa. as vrea sa ma trezesc miine sa citesc ce anume se intimpla in creier din cauza muzicii si ce activeaza acolo e ciudat totusi sa suporti niste chestii de atitia ani fara sa stii, poate de fapt e ceva f simplu, daca vine fata aia macar asta sa fi invatat deja.

3 Comments:

Blogger ^ said...

This comment has been removed by a blog administrator.

March 17, 2008 11:25 PM  
Blogger exit said...

daca ai spus sa sterg sterg:)

March 18, 2008 12:05 AM  
Blogger exit said...

altfel e o timpenie oricum, oricine ok ar lesina de ris. ca si mine de fapt. am creat niste monstri mici fara viata am avut o vacanta pe care era s-o termin in mosela ca ma gindeam ca am blog and stuff si ce sa fac cu el. foarte frumos acum gata. please care about me very much when i come to b, adi si cine mai e cit de cit normal la cap (including me), in rest nu conteaza, am vazut la altii mult mai rau.

March 18, 2008 12:29 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home