exitentrance

Sunday, March 16, 2008

sbfhw

duminicile sint intotdeauna triste urite si pline de deznadejde. mi-am facut unghiile cu oja, mi-am facut codite si am iesit cu masina fiindca de 2 sapt sper sa ma dezsalbaticesc suficient ca sa scriu un mail. nu am putut. sorry scriitor preferat cred ca o sa ramina no answer:(. am vazut multe lucruri, daca lux nu este twin peaks atunci nu stiu cine altcineva. apoi am vazut mosela maro-neagra, apoi s-a facut si cerul f negru, apoi un parc de rulote si indicatorul ala pe care scrie germania 1km franta 2km sau invers, care imi place ca oricarui 3rd world kid. apoi a inceput sa ploua ingrozitor.
am fumat un pachet de tigari si am baut 2 redbull dar tot nici un mail, m-am luat cu altceva. m-a luat o duiosie insuportabila care s-a transformat apoi in nervozitate si apoi in altceva. am oprit intr-o benzinarie am facut plinul si am facut acele gesturi aproape insesizabile care fac oamenii sa te urasca. insesizabile rau. evidente ca gesturile unei formatii de wannab gay intr-o ambianta homofoba. apoi am facut o mare descoperire/ pentru ca o persoana inhibata sa poata sa faca acele gesturi trebuie sa fie plina de ura, calda, incontrolabila, 100%pure, ca si duiosia de dinainte, la fel de fara obiect. eu nu pot sa fiu asa mai mult de sa spunem 10 min dar a fost suficient. i enjoyed.
apoi am intrat intr-un bar sa imi mai iau un redbull dar nu am mai fost in stare sa fac nici un gest desi era ca si cum pluteau in aer. whatever.
acum m-am intors si o sa ma uit la un film pe care il iubeste toata lumea, nu stiu daca si eu, sa vedem.
in afara de asta, am descoperit ca imi place mult depeche m:) se pare ca trebuie sa te apropii de 30 ca sa:p adica am mai vazut cazuri. o sa imi scot tot cind merg in ro, deocamdata ca sa fie complet de ridicol punem mari hituri (eu am ascultat de fapt piesele mai pop:). fata din piesa nu sint eu, e alta fata, la care ma gindesc eu si care as vrea sa fie ok.


3 Comments:

Blogger Unknown said...

nu stiam piesa asta, e trista rau.

March 17, 2008 10:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

lyricsfreak+depeche+mode+little+15

http://www.lyricsfreak.com/d/depeche+mode/little+15_20039315.html

March 17, 2008 4:13 PM  
Blogger exit said...

da am vazut:) o stiam si inainte si chiar imi placea, dar nu ca acum, cred ca nu am fost atenta

March 17, 2008 4:25 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home