exitentrance

Wednesday, April 23, 2008

nu cred ca pot respecta contractul

'Exista totusi ceva, ceva ingrozitor, ceva ce pluteste in spatiu si parca vrea sa se apropie. Inainte de orice tristete, inainte de orice mihnire sau de orice lipsa posibila, exista altceva, ceva ce s-ar putea numi pura groaza de spatiu. Sa fie acesta ultimul stadiu? Ce facusem ca sa merit o asemenea soarta? Si ce facusera, in general, oamenii? Nu mai simt in mine ura, nimic de care sa ma pot agata, nu mai exista repere sau indicii; teama e prezenta, adevar al tuturor lucrurilor, identic cu lumea observabila. Nu mai exista lume reala, lume simtita, lume umana, am iesit din timp, nu mai am trecut, nici viitor, nu mai am tristeti sau proiecte, nu mai simt nostalgii, abandon sau speranta; nu mai e decit teama.

Spatiul vine, se apropie, vrea sa ma inghita. Un zgomot slab se aude in mijlocul camerei. Fantomele sint aici, spatiul este format din ele, ma inconjoara. Se hranesc cu ochii plesniti ai oamenilor.'

2 Comments:

Blogger hippiekiller said...

se keama prostie:prostie pe fata

April 25, 2008 1:06 AM  
Blogger active center said...

asa, si? ce crezi ca e de facut?

April 25, 2008 7:41 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home