exitentrance

Wednesday, May 14, 2008

am spus ca o sa incerc sa ascult de sfaturi si sa nu spun aici ce vb cu jc sch ca sa las sa lucreze dar cred ca lucreaza oricum si in plus in viata mea sociala devine o persoana foarte importanta (macar fiindca e singura). dar nu e numai asta. acum chiar cred ca e inteligent si e placut sa vb cu cineva inteligent:) cred ca am avut noroc. cred si ca tot aerul ala ca i se rupe de la inceput era parte din schema, oricum nu conteaza, adica e mai bine asa decit empatie imensa etc. dar nu spun tot:). e in continuare preocupat de ce spun, ce cuvinte folosesc etc, la un mom dat m-a intrebat cum se spune abandon in romana, i-am spus ca la fel. ceea ce isi imagineaza gresit e ca e vb de bariera de limba si as vrea sa ii spun ca exprimarea mea e la fel de strinsa si vai de ea si acolo, dar in fine. si ca de fapt automatismele lingvistice (cum ar veni cind spun exact ceea ce vreau sa spun intr-o fraza) sint setate pe limbi straine si asa au fost intotdeauna. 'mantrele' haha. ele sint acum citeva asa: laisse-moi, il faut partir (asta a descoperit-o el, dar chiar nu inseamna nimic spus in ro), please get me out of here, i am giving a party and you're not invited (asta e pentru cele 2 pers scirboase care m-au parasit uite limbajul hiperascuns of nu ma pot abtine:), please care about me Now (imi place cum suna asa geometric), CRASH, show them what you got, i need my eyes to see where i'm going, stay by my side etc (ultimele sint o gluma, dar voi ascultati alternative si stiti) si altele si altele. daca tot m-a intrebat una dintre persoanele scirboase care m-au parasit daca vb uneori singura, da vb uneori singura si cind vb cu the kid si restul de ex cam asa ceva ii spun. plus ce mai fac prin casa, ca si cind nu ar fi acolo sa vada. hai sa facem asta hai sa facem asta. si tot asa in mai multe limbi. e placut.

deci asa. cred ca deocamdata e ok sa merg, ma simt putin aiurea fiindca mi-am dat seama ca data trecuta am stat cu mult mai mult decit trebuia si nu mi-a zis nimic, m-am facut si eu un abuser:). apoi am spus la un moment dat ceva cu fini si m-a intrebat ce inseamna, i-am spus ca inseamna fucked si am ris amindoi. chiar cred ca am avut noroc, erau toate sansele posibile sa dau peste un cretin dar nu. m-a intrebat daca as vrea sa spun cuiva fuck off (mica lui jucarie de psiho, dar a trecut repede), i-am spus ca nu mai. acum el plus inca cineva care face politicos si genereusement si adorablement niste chestii sint asa un conglomerat adult (prima data pt mine, it feels nice to trust grown ups) pe care l-as proteja mult si nu am chef de analize si alte glume pentru ca stiu ce se poate analiza si glumi i just don't care. daca ei ar sti cit de important e. dar o sa fie un moment cind nu o sa mai am nevoie de asta si oricum si pina atunci e lejer si calm, adica asa cum e cel mai bine. ca in piesa de la deus, nu nu asta imi place cel mai mult, dar exact asa era atunci si mai e inca:) si acum trebuie sa merg sa invat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home