exitentrance

Tuesday, June 03, 2008

i am the dj

sint perioade in care esti distrus si stralucitor (cum a fost la mine in ianuarie) si perioade in care esti distrus si sters, cum e acum. asta e tot, din fericire ele alterneaza. din nefericire ele nu folosesc la nimic. ideea e sa nu ceri pauza, sa nu te astepti sa fii lasat in pace sa te faci mic cu ciinele tau pentru ca nu se poate. niciodata nu poti fi lasat in pace si niciodata nu poti sa mergi unde vrei pentru ca totul e infectat pina in singe. ea e piesa despre mine dupa ce se termina porcaria asta oh please don't despise frightened animals




si el e noul album portishead, imi place, dar putea sa imi placa si mai mult daca nu lasau sa treaca si mizerii gen coco rosie etc. ea e prima piesa, pentru cine ii mai confunda cu formatii mediocre din ro, sa dau oare si link.





ce iau eu iti da furie si anxietate, a aflat maica-mea de la un doctor. ele erau inainte. nu am trecut niciodata prin asa ceva. as vrea sa li se intimple altora, sa se intimple oricui in afara de mine, pentru ca nu exista nimeni care sa nu infecteze ceva. cred ca si jc sch se preocupa cu asta, chiar daca nu fata de mine si chiar daca isi recunoaste smecheriile in fata mea. sint momentele in care imi capteaza atentia, va trebui sa ii spun sa o faca mai des, sa fie inteligent mai des. cred ca trebuie sa sterg blogul asta, nimeni nu vrea oameni infectati, oamenii trebuie menajati, daca le spui ca au creierul mincat de viermi nu te vor suporta. nici nu vreau, sint unul dintre cei mai infectati din citi cunosc (nu am vrut asta). imi place sa merg repede prin padure, normal ca nu mi se da pauza, normal ca nu pot sa vreau acasa. exista o mina sub asfalt si la un moment dat cind cobor din masina ma va trage inauntru si asta va fi gestul cel mai plin de dragoste ever abia astept. de ce nu poti sa fii niciodata altcineva decit esti, chiar nu inteleg, nu o sa inteleg niciodata. imi va rupe coloana exact acolo unde doare acum, ma va tiri si va turna chestiile alea peste mine pe care le stiu, chestiile scirboase de la oameni mari. asta am vrut asta am. dupa asta special angel o sa vina si el si o sa faca aceeasi chestie in fata mea, asta e cel mai dureros. asta e. cel mai rau e ca va dura mult, multi ani, pentru ca eu nu mor niciodata din cauza contractelor ce sa spun. asta e, chiar nu am chef sa ma mai gindesc la nimic, e o descriere proasta buna pentru oameni mincati de viermi si nu mai am chef de ea.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

am tot facut corul cateva saptamani cand stiam ca nu e nimeni in preajma pana in ziua cand s-au inecat in latrat cainii veci nului. nu sterge, eu zic mai sint cititori de aiurea pt. ce postezi, asta vroiam sa zic si cu deus, nu ca ar fi un motiv prea bun

June 03, 2008 9:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

nu sterge, viermii pot avea gust de cola bauta cu pai sau fara, poti sa faci asta si fara musica sa stii; sau numai cu musica. ideea e ca si daca te-ai alinta si tot n'ar trebui sa stergi. daca stergi s'ar putea sa te si bat, asta daca nu te torturez inainte. oricum ar fi (cu sau fara tortura / ca te intereseaza sau nu), daca stergi, ti-e clar ca nu-ti arat amintiri din ultima calatorie si nici nu-ti mai spun despre ursa maaaare.

June 04, 2008 9:18 AM  
Blogger exit said...

draga raluca (si anonymous, chiar daca nu inteleg tot), eu acum sint doar nefericita si confuza si asa se explica tot. asa vrea sa nu ma mai gindesc la lucruri scirboase dar e imposibil. nu ma alint si nu vreau decit sa imi treaca f repede. povesti cu ursa deocamdata nici nu e bine pentru ca automat daca aud de ciini ma inchid in toaleta si pling si ma fac a mia oara de cacat la lucru. mai incolo dupa ce imi revin da.

June 04, 2008 1:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

de-gea-ba tot te bat mai ales ca acu m-am jignofit si pe urma nici nu mai scriu pa plec cu ursa si nunumai

June 05, 2008 6:57 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home