exitentrance

Tuesday, July 22, 2008

later edit noi planuri de viitor

omg:p am uitat Piesa Preferata din playlist cum am putut. deci ea e piesa preferata de ieri si fata aia la care nu pot sa ii pronunt numele pe blog sa fie linistita pentru ca pe cacatul de terasa NU chemical b va fi prima piesa pe care o pun, va fi asta si schema cu datul afara tot pe ea o sa o fac. deci eu o sa beau 3 redbull si fara nici un pic de alcool si foarte calma ii voi da afara pe toti care vor veni la muzicaalternative si nu o sa ii suport (si of doamne cit vor fi de multi in infectia aia de loc ohmygoood). nu ar fi nimic FAIR daca as face asta fara sa fiu perfect clean asa m-am gindit eu:). deci asa: tu stai, tu nu. dupa asta mai pun o data piesa si o sa ma gindesc cu melancolie si infinita dragoste la toti cei pe care formatia asta ii copiaza, dar o sa o ascult totusi cu placere pentru ca e frumoasa si energetica:p. deci warn your friends:) la terasa aia de la marea neagra of o sa vina o tipa cu un cerc auriu stralucitor in jurul ei si o sa va dea afara pe toti pentru ca vrea sa isi faca studio 54 in capul ei si pentru ca e dezaxata si va uraste pe toti. si daca va atingeti de ea cercul o sa va respinga. NOW YOU'VE BEEN WARNED, NOW YOU KNOW.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

screw you

August 07, 2008 12:16 AM  
Blogger exit said...

nu mai luati si voi o pauza Fetelor

August 07, 2008 10:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

vroiam sa intreb, daca nu s-a consumat, unde ai de gand sa pui muzica, dar dupa interventia de adineaori nu cred sa ai chef sa spui

August 07, 2008 11:58 AM  
Blogger exit said...

la mare probabil e mai simplu decit in b

August 07, 2008 1:01 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home