exitentrance

Friday, January 23, 2009

eu mi

pls nimeni sa nu mai caute MuzicaIndie aici/aici doar me in my 20s/noindie cred ca avem chiar o problema cu asta/si cu cine din ro vbeste despre asa ceva/completez alta data cu foto

http://www.youtube.com/watch?v=hYN0wg1Ncdo&feature=related

blogul lui kim e aici http://trashinrx.blogspot.com/ si e mai inteligent decit al meu/pt ca eu incep de la chestii si imediat ajung la cum mi-am sters memoria/cind ca sa fie un pic misto ar trebui sa dozez si sa exprim si sa bag chestiile dintre astea 2/dar asta nu se poate/data viitoare completez cu foto si impreuna cu piesa o sa fie asa o instalatie

8 Comments:

Blogger exit said...

This comment has been removed by the author.

January 24, 2009 12:08 AM  
Blogger exit said...

mort in desertul australian

January 24, 2009 12:08 AM  
Blogger cosmin said...

Stiu ca la mine ma scoate din sarite pentru ca eu imi aduc aminte de exemplu faze din alea din filme facute fix ca sa li se lipeasca in cap unora dar nu lucruri despre care stiu ca ar fi trebuit sa conteze sau chiar au contat in bine sau rau. Pentru ca ma gandesc ca ar fi normal sa fie trauma si de multe ori nu e. De ex. tot mai rar ganduri despre 20 timpuriu si in orice caz nu as fi in stare sa vb. despre asta. Dar aici ma gandesc ca nu e chiar sters de tot ci doar surdinat si de asta probabil imi place. Ar fi interesant insa si putin context daca ar duce la postari mai dese.

Nu stiu precis ce e si ce nu muzica indie deci mi-e teama sa nu fiu printre aia ;) Placebo ti se pare penibil? Versurile la piesa asta sunt dragute si acum cativa ani imi placeau chiar unele chestii, black eyed de exemplu.

January 26, 2009 6:56 AM  
Blogger exit said...

cu muzica indie (din ro) e asa, cam cind am plecat eu incepuse sa se manifeste si credeam ca o sa fie ceva frumos, dar e pina la urma ceva mediu si asta e putin trist, dar si normal etc etc etc. cu placebo e love &hate:) la 20 eram superinlove:) si sincer si acum imi place si nostalgia si etc dar mi-e greu sa recunosc asta si atunci sint rautacioasa:)
nu e nici o leg intre ele, nu stiam piesa si am ascultat-o atunci si ca sa nu o pun singura si sa ma futa eventual adi ca pun videoclipuri.

January 29, 2009 8:48 AM  
Blogger exit said...

plus de asta 'muzica indie' suna intr-un anumit fel, la fel ca 'scena indie din ro' si restul:)

woven hand e f misto daca nu stii http://www.youtube.com/watch?v=MZEpl45EDeY&feature=PlayList&p=ECB84AC1E883068E&playnext=1&index=10

January 29, 2009 9:43 AM  
Blogger cosmin said...

cred ca am avut putin o reactie de cititor fidel care cere explicatii :):) cand are un disconfort perceptiv, deci multumesc de raspuns pt. ca ma puteai trimite sa plimb ursu. desi eu nu am fost niciodata cu placebo asa, decat poate chiar la debut, cand cobora vocalul asa, hotarat si in unghi drept, de pe un zid de sticla (imagine numai buna de stocat in memorie:))). lucrurile cand incep sunt promitatoare, si eu ma patit asta cu "trupele underground din ro":)) si chiar cu niste prieteni, pe urma, cand nu mai sunt asa de promitatoare, eu ma gandesc ca asta e tot o schema mentala care pune prea multa presiune si ca trebuie sa fiu mai ingaduitor, nu cu ce se intampla propriu-zis dar cu ce s-ar mai putea intampla, ce muzica ar mai putea scoate etc. dar la muzica de felul asta, nu stiu, e mai degraba ceva care tine de 20 :), atunci cam trebuie sa arati ce poti.

multumesc si pentru woven hand.

January 30, 2009 9:50 AM  
Blogger Linda. said...

I HEART LOVE YOU.

February 13, 2009 1:40 PM  
Blogger exit said...

DE CE:)

February 16, 2009 8:45 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home