exitentrance

Sunday, September 28, 2008

ruxandra foarte jos plina de emotii

eu si cu o prietena credem ca e adevarat ca poti sa determini pe cineva sa faca ceva prin puterea mintii si daca iti doresti foarte foarte mult. am vb despre asta in masina. eu acum imi doresc foarte foarte mult sa plec din gostingen cit mai repede si sint absolut convinsa ca odata cu asta se vor repara cam 70% din toate chestiile care au mers prost in ult timp. plecatul meu din gostingenmoartealenta se decide miine si depinde de tipii care au un apartament in grund (care este cea mai frumoasa zona din luxbg). asa ca va rog f mult sa faceti incantatii si sa va tineti de miini si orice este posibil si cind ma suna sa ma aleaga pe mine, e foarte important pentru mine. acum o sapt stiu sigur ca a facut cineva o chestie din asta incit mi-a venit ideea sa ramin, sa faca si acum. stiu cum suna de ridicol dar vb foarte serios.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home