exitentrance

Tuesday, May 08, 2007

mefiez-vous des apparences

asadar: cine scrie aici uneori chestii depresive si f misto e adrian, un prieten al meu f bun, el scrie in general la comentarii si semneaza adrian-ion (unul din ei, in fine deja devine f complicat). el e uneori si personaj in posturi. eu (exitentrance, proprietarul) scriu posturile, chestiile mai soft cu unde am fost si ce am facut si pun muzica. muzica nu inseamna nimic, e in general ce ascult in ziua aia. mesajele da sint pt prieteni, uneori reali, uneori nu. clona e un prieten imaginar. are 14 ani si ne distram impreuna. blogul nu e literatura, dar imi face placere cind il citesc persoane prietenoase chiar daca nu am chef sa il dau mai departe. ruslan:):) poti sa lasi cite comentarii vrei, imi face placere cit timp sint prietenoase si ale tale sint. cu cele care nu vor fi prietenoase nu stiu ce o sa fac, nu m-am gindit, s-ar putea sa ma supere pe moment dar nu cred ca o sa le sterg, ma mai gindesc. acum imi pare rau dar ma trezesc miine devreme, noapte buna tuturor:)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home