exitentrance

Friday, December 07, 2007

asa

aproape s-a terminat de departe cea mai epuizanta perioada ever a mea adica mai e 1 sapt si gata. mi-ar placea sa imi amintesc mult timp, numai fizic, in rest nu vreau sa ma gindesc. acum nu mai sint obosita fiindca m-am obisnuit si imi pare rau putin. dar daca ar fi intrat in camera sadako sau un paianjen foarte mare mi-ar fi placut sa imi pun miinile in jurul lui si sa ii adorm in brate. (i ve felt that and it s beautiful.) la asta nici macar nu m-am gindit acum, m-am gindit intr-o seara cind mergeam la masina. dar imi place mult cum se amesteca asta cu muzica si cu celelalte si ce se intimpla dupa.
si imi pare rau daca m-am comportat ciudat in ult timp si am fost neatenta si mai ales azi cu zimona (multumesc pt tigari) nu sint eu asta e doar altcineva:) acum o sa ma uit la chaos si sper sa fie frumos.

2 Comments:

Blogger ^ said...

..si cum a fost filmul? :)...am vrut sa pun Nin-Com-Pop da nu l-am gasit; daca ai idee pe unde e da-mi un semn/link ceva...

December 08, 2007 4:51 PM  
Blogger exit said...

extremelyboring

December 15, 2007 8:24 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home