exitentrance

Thursday, November 22, 2007

please get me out of here thank you

asta e pt carolina stie ea de ce. si pentru mine fiindca m-a distrat in seara asta in care numai distractie nu. in rest NIMENI ever, sa nu aud nici macar o secunda, oricum Nimeni NU Poate Fi mai Ironic Decit Mine cind vreau is this clear.

2. pylon e f misto. 3. si guillotines e misto. 4. miine merg la blonde redhead i can't wait. adica asa pur si simplu cumpar benzina si i am gone ajung acolo si merg la timpenia aia de magazin si dupa la concert si dupa ma intorc asa rupta si cu ochii rosii si dorm 12 ore. 5. cind n-o sa mai lucrez cum lucrez acum o sa dorm nonstop si nu o sa mai pierd noptile dadadada 6. si cind o sa ma urc in avion peste o luna de zile o sa am cel mai superb zimbet ever care o sa deturneze toate avioanele din lux si din bxl si din amsterdam 7. o sa le duca unde vreau eu si o sa le lase sa cada acolo si asta o sa ii faca pe toti din ele fericiti. 8. in timpul asta o sa iau taxi si merg sa imi las bagajul si ies in oras. 9. a doua zi o sa ma trezesc o sa fac baie 3ore o sa fumez acolo si nu o sa imi mai aduc aminte de nimic.

Labels:

11 Comments:

Blogger Unknown said...

esti draguta in poza aia, parca esti o opera de dumitru gorzo

November 25, 2007 4:33 PM  
Blogger exit said...

o da i love myself and i want to die

November 29, 2007 8:32 AM  
Blogger exit said...

dupa ce imi fac Operatie Estetica o sa fiu superba o sa fiu un baiat mic superb

November 29, 2007 8:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

o sa ti faci si un penis decorativ, dintr-o jumatate de labiutza? nu trebuie sa fie 100% functional, doar cat sa ne putem juca cu el

November 29, 2007 12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

te iubesc, ruxandra, nu turba, te rog, indura te

November 29, 2007 12:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

sa ai ce invarti dupa deget cand te fastacesti

November 29, 2007 12:04 PM  
Blogger exit said...

nu turb eu eram rautacioasa, dar era with evol

November 29, 2007 12:15 PM  
Blogger Unknown said...

ce inseamna evol, comoara scumpa?

November 29, 2007 2:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

L O V E

November 30, 2007 5:04 PM  
Blogger Unknown said...

ce tunata arati in poza asta

December 07, 2007 4:16 PM  
Blogger Unknown said...

S.CU.M.P.I.T.Z.O

December 07, 2007 4:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home