exitentrance

Wednesday, November 07, 2007

rapid&plictisitor

mai mult sa ma pun pe mine la curent nu cumva sa uit


- m-am intors in lux. ain't no sunshine when she's gone:p

- intre timp am fost in concediu

- am fost in fuerteventura, canary islands, spain. acolo am dormit, am facut plaja, am inotat, am stat la un hostel in corralejo, am baut bere pe acoperis. nu am luat droguri adi, nu am facut chestii decit in capul meu e-pu-i-zat de cite chestii. am dormit.

- am citit v, inceput cu 10 ani in urma, mi-a placut.

- am fost cu autobuzul, am pierdut 2 autobuze dintre care azi unul important si pe chestia asta am cheltuit 140 de euro ca sa ma plimb 100 km cu taxiul prin spania. in fuerteventura am vazut dunele de nisip, stiu ca e ca la turisti dar 1data mi s-a taiat respiratia. cred ca desertul e frumos:) si merita sa existe.

- am fost in lanzarote leaganul clonelor si a fost singura zi in care m-am plictisit de moarte.

- am vb in spaniola, e incurajator dupa 3 lectii, vreau sa termin de invatat si sa ma mut acolo.

- m-a luat boala sudului ca pe eroii lui thomas mann.

- ieri am fost in barcelona, un oras f frumos:) probabil preferatul meu ever. dupa ce n-am mai putut sa ma plimb m-am dus pe plaja plina de ginduri negre. acolo mi-am pus woven hand si le-am acutizat cit se putea de tare, asa fiindca o sa mor o micuta caprioara sentimentala (asta e un citat) care se pierde usor. si mai bine sa ma ia dracu. le-am hranit si am tras de ele cit am putut si apoi m-am umplut de ridicol fiindca era sa ma calce niste biciclete si m-au murdarit pe rochie. dar gindurile negre nu au trecut.

- apoi azi faza cu taxiul remember ca nu in toata lumea sint shuttle uri din ora in ora NU VA SIMTITI IN SIGURANTA IN LUME fiindca lumea nu e la dispozitie (ba citeodata da.. of micuta caprioara care se inroseste repede).

- miine iau masina de la service si nu ma mai plimb cu ea. cred ca mai bine nu ma mai ating de nimic o perioada ca tot stric. ca o micuta caprioara sentimentala.

- in lux e foarte urit si urmeaza sa fie si mai si. adica acum erau 8 grade.

- m-am bronzat si mi se duce pielea.

- acum stau acasa si nu vreau sa desfac bagaje, mi-e o sila sa fac si sa desfac bagaje mai mult decit de orice. si mai exact acum ascult woven hand si din nou am ginduri negre si urzesc asa planuri de razbunare pe toata lumea ca o caprioara pasiv agresiva. si cu cit mai suava muzica (trebuie sa spun si aici asa ca o spun: eu cred despre tipul de la woven hand ca e cel mai autist ever si ca se identifica cu ioan botezatorul) cu atit mai sinistre si mai fioroase. asta o sa ma faca sa ma simt mai bine si sa desfac bagaje si sa lucrez inca o luna si sa lucrez inca un an si sa lucrez inca 5 ani si dupa aia sa ma mut undeva unde e cald si sa mor acolo de cancer.

- tot ce e mai sus se poate scrie asa R E PROASTA, FOARTE PROASTA si incapabila de orice si nu merita nimic.

- internetul mistifica realitatea hahahahaaaaaaaa si statul singur la fel.


Labels: ,

17 Comments:

Anonymous Anonymous said...

desertu' clar ca e cel mai frumos. o sati zic deun film cu imagini frumoase din desert. is mai multe probabil, da' mie mi'a ramas mintea la unu' in care nu se prea vorbeste.
plus ca de cancer intr'o tara calda mor eu! iar la fuertaventura e luat locu' de altcineva, m'a anuntat de acu' vreo 3 ani!

November 08, 2007 2:24 PM  
Blogger exit said...

cine unde. oricum putem si mai multi. am mai vazut in filme dar nu e la fel:)

November 08, 2007 8:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

eu n-am fost niciodata in desert / n-am vazut dune in adevaratul sens al cuv. pare asa, plicti, in desert, adica ce-ai putea sa faci? nu-mi place sa stau degeaba sau sa fac lucruri monotone.

November 08, 2007 10:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

in filmu asta parca e umpic lafel ca mi-a dat aceeasi stare.
nu stiu exact inca daca de cancer sau de accident de masina, daca e accident se intimpla aici si'atunci ai loc de mine in tarile calde:)
si da, desertu' e fooaaarte plicti.

November 09, 2007 6:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

superb postul, mi a placut enooorm

November 11, 2007 12:20 PM  
Blogger exit said...

rll: am pierdut filmul, adica nu l-am salvat de pe mess. oricum nu mai pot downloada de mult.

numele..: exact ce spui tu (si ce spun si eu) sa stai degeaba si sa mori de cancer.

camila. multumesc mie nu prea imi place ce scriu o fac din alte motive.

November 11, 2007 11:34 PM  
Blogger active center said...

am vrut sa-ti spun ca azi mi-am amintit un post foarte misto in care spuneai ca te mira oamenii cu piticii in gradina din oraselele alea din olanda sau belgia. mi s-a parut cel mai bun post, mi-a ramas in memorie.

November 13, 2007 8:08 PM  
Blogger DaImpaler INC said...

Vreau si eu sa ajung in lanzarote!Am fost pana acum in tenerife si in La Gomera!Cum se poate ajunge mai ieftin acolo?Si ai putea sa imi sugerezi niste hosteluri pe acolo, si la fel in fuertaventura?Ar fi al treilea an in care merg in zona si m-as mai duce inca 10 de acum incolo!
Daca poti sa imi dai un reply, da-mi un reply pe ukillabees@gmail.com

November 15, 2007 5:03 PM  
Blogger Unknown said...

ruxandra! sunt o scroafa!!! o scroafa!!!!!!

November 16, 2007 1:36 PM  
Blogger Unknown said...

o scroa-fa!!!!!

November 16, 2007 3:27 PM  
Blogger exit said...

gabi. nu sint pitici sint animale ciini si din astea
adi, imbatrinesti si tu eu asa cred

November 17, 2007 11:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

sa-ti faci blog de travel, rux, ca e lumea interesata de sfaturi&chilipiruri. de ce imbatraneste adi?

November 18, 2007 1:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

"Nu stiu ce am dar mintea mi-o ia razna de la o vreme...mai precis de cand te-am cunoscut la Chemical Brothers!Lucrurile nu mai sunt la fel, dintr-o mare de liniste si de apatie emotionala m-am trezit asaltat de o multime de lucruri si sentimente si acum ..sa imi bag picioarele in toti clientii astia pe care ii am ca nu ma lasa sa scriu emailul asta ...Simt cum picuri fierbinti imi ard inima"

November 18, 2007 1:27 PM  
Blogger exit said...

hahahahaha who felt in love???????? si cine a intrat si a stricat jucaria astfel incit nu vad who felt inlove. ACUM vreau sa stiu.

November 18, 2007 1:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

daimpaler, sorry, am fost rautacios, am citat de pe blogul lui :( sunt un monstru agresiv.

November 26, 2007 6:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

hahahahaha who felt in love???????? -
de asemenea avem aici o mica eroare:) este vba de forma neregulata a vbului to fall care face expresia fall in love de unde cind incercam sa ne aventuram la untrecut gasim ca se zice who fell like cine a cazut si nu deloc cine a simtit (sau era un joke?)

de asemenea e doar pt tine imi place f mult sa ti las mesaje ai moderare ti se rupe ma simt si eu safe aici:)

November 26, 2008 12:43 AM  
Blogger exit said...

da asta e intr-adevar rea am mai facut-o si recent. nu stiu de ce PUR SI SIMPLU NU POT. e foarte trist.

November 26, 2008 8:41 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home