exitentrance

Saturday, September 22, 2007

asa

ieri asteptam news si ele au venit. o sa stau aici mai mult decit era prevazut, posibil tot anul viitor. oricum e cel mai bun lucru in mom asta. acum probabil o sa ma mut dar astept sa fie sigur. nu stiu mai departe. cred ca o sa termin si cu blogul asta pentru ca de fapt abia acum incep sa fiu singura. dar asta nu e unul din acele posturi:). plus ca el nu sint eu 100%:) dar cam 80% si in general partea frustrata si trista si care se agata (ca nu cred ca mi-au devenit brusc vocile confuze si fericite convingatoare) si nu mai vreau, cum am invatat de la mh, sa consolidez circuitele astea:). sper sa fie ok, CHIAR sper sa fie, acum e putin mai important sa fie. partea buna: pe depresivi in general poti sa contezi atunci cind le dai un job pt ca e important pt ei sa nu let down. adica pot sa fie oricit de varza, vor incerca sa il faca bine. as vrea numai sa nu ma mai intristeze orice. si sa nu mai incurc pe nimeni. mi-e teama ca si daca iau un cambodian kid o sa il defectez si pe el asa cum m-am defectat pe mine si pe altii.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

probabil ca o sa ramai acolo forever, e mai bine sa pleci de la premiza asta

September 24, 2007 11:11 PM  
Blogger exit said...

(who are you)

as vrea foarte tare sa nu mai trag de povestea asta fiindca imi dau seama ca e f cheap si nu imi face nici o placere sa fiu cheap. acum am o problema care se leaga intr-un fel de ea si nu stiu sincer cum sa ies din asta. cam asta e, sper sa nu merg foarte departe, oricum deja am mers.

September 24, 2007 11:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

totul depinde oricum de ce vrei tu, nu conteaza ce ar face altcineva sau de la ce premize pleaca altcineva.


eu as pleca de la premiza ca o sa ma plimb cu jobul prin toata lumea, ca un turist scarbos, un turist care sta cativa ani intr-un loc si apoi se cara. in momentul asta, asta mi s-ar parea cea mai ok chestie care mi s-ar putea intampla. pdap nu stiu daca poti face asta cu jobul tau, iar mie, cu al meu, mi-e foarte greu sa ies de-aici, ma rog, la un moment dat probabil ca o sa reusesc, asta daca nu mi se face varza complet totul, insa atunci oricum n-o sa mai conteze.

September 25, 2007 6:19 AM  
Blogger exit said...

eu habar n-am ce vreau megatron:(

September 26, 2007 12:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

of, dar eu nu sunt megatron, megatron e tiron, vrei sa spui ca ti s-a parut ca postul ala ar putea fi scris de tiron? sau a fost doar asa o chestie / glumita / si tu nu stii ca tiron e megatron?

September 26, 2007 5:53 AM  
Blogger exit said...

of ba da stiu. stiu si cine esti tu, hello:). primul anonim nu stiu cine e dar nici despre el nu cred ca e tiron.

September 26, 2007 7:19 AM  
Blogger Unknown said...

ruxandra, nu te mai gadila sub bratz cu eugen. doar limacsii sunt sexy cand fac treaba asta, voi sunteti obsceni.

October 21, 2007 11:03 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home