exitentrance

Wednesday, August 15, 2007

la cote belge

in fine stiu cum suna. prima chestie e ca azi am fost la mare si pe drum m-am gindit cum o sa fie cind mor. f pe scurt 1 daca trebuie sa alegi sa mori singur sau cu cineva no way cu cineva 2 e f scirbos sa mori, preferabil ar fi niciodata, daca se intimpla totusi preferabil car crash sau asa, nu chiar instantaneu, dar nici mai mult de 10 secunde. si preferabil sa explodezi si sa arzi direct, sa nu existe chestiile oribile de dupa. 3 e f f scirbos sa mori, nu vreau sa se intimple asta si era o prostie cind ma gindeam ca asta se savureaza, ca si uzura. nici una nu se savureaza, sint evil si ar trebui sa nu se intimple niciodata, vai sint asa o iehovista mica.. sa se observe ca nu vb despre alte lucruri din zona asta desi ele sint zgiriate in creier haha.
da si la mare ca intotdeauna, daca ceva se repeta se invata si asta e bine. si daca se repeta se face o bucla si ies din joc si nu mor niciodata. pls don't laugh. eu trebuie sa fiu dusa la mare si sa mi se puna muzica asta e tot. chiar nu am chef sa spun ce se intimpla de fapt, e aiurea. e de fapt nesiguranta si din cauza asta trebuie sa se intimple alte lucruri ca sa uit. etc.
a 3a chestie e ca am facut blackout. mi-e putin jena sa spun asta, nu e nimic special sau whatever, s-a intimplat si gata. la primul m-am speriat, la al doilea eram la job si din cauza asta m-am speriat si mai tare, al treilea a fost azi si nu m-am mai speriat, nu a mai fost nimic, a fost bine de fapt, diferit de celelalte. asa n-am chef sa sune ca la artisti.
a 4a chestie e ca am o prietena aici de care imi place. nu numai de ea, dar de ea in mod special:). de fapt o am de mai mult timp dar nu voiam, cum nu vreau nici acum, sa scriu despre persoane daca nu stiu sigur ca ar fi ok cu asta. i-am spus si de blackout, atunci era 1 singur, mi-a spus sa o sun daca se mai intimpla. a fost bine, dar n-o s-o sun niciodata.
a 5a chestie e ca miine plec la pukkelpop. asa ca acum termin postul asta care oricum e asa cum e si imi caut sa stau undeva nu in cort. si sapt viitoare iar, si sapt cealalta plec in ro. see you then good night.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

dar uzura e mult mai gretoasa decat moartea, si fata de uzura moartea e chiar misto (daca e instantanee sau macar ascunsa cumva)

August 16, 2007 7:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

f frumos. de ce nu te faci transhumanista, ca mine? eu sper sa reusesc sa nu mai mor niciodata. pe bune.

August 16, 2007 8:11 PM  
Blogger exit said...

cosmina. e ok, poate alta data:). cu asta probabil ai dreptate, adica f probabil. oricum e timpita chestia asta nu stiu de ce am inceput.

numele care da anxietati. (who are you). nu vreau, nu imi place acolo. dar e bine ca ai facut misto, altfel nu m-as fi oprit. apoi inca 5posturi cheap despre isupporthumancloning apoi tricou si apoi newagistii radicali din europa ar fi facut sacrificii umane pe mine ceea ce si trebuie.

August 17, 2007 12:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

sunt eugen / eram eugen.


e pe bune chestia, nu era la misto. postul e misto. chestia cu clonele si transferul mental intra tot la faza de transhumanism. in fine, i-am dat lui catalin f niste linkuri, le caut si ti le dau si tie daca te intereseaza.

ma rog, glumeam cand ziceam ca sunt transhumanist :) eu nu sunt nimic niciodata.

au niste teorii interesante, baga foarte foarte multi bani in cercetare&implementare.


cea mai interesanta promisiune e asta ca daca reusesti sa mai traiesti aprox. 40 de ani ai toate sansele sa fii nemuritor in sensul ca nu mai mori niciodata de batranete, se vindeca asta. daca iei ebola sau ti se baga un shish in spate pe vreo alee tot mori.

peste 40 de ani s-ar putea sa nu mai existe uzura&batranete. dragutz, nu?

August 17, 2007 5:34 AM  
Blogger exit said...

da ma intereseaza multumesc. credeam ca e altceva ce nu imi place.

August 20, 2007 9:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

scartaie, scartaie the knife

September 03, 2007 10:39 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home