exitentrance

Thursday, June 14, 2007

cu clona - featuring as

/sa imi ia somnifere light dar el sa nu ia. sa opreasca aparatele la citeva minute dupa ce adorm, in nici un caz inainte, ar fi oribil. sa accepte muzica de fete sa schimbe cdurile in masina dar si cu muzica de fete chiar daca vrea sa fie grunger. sa imi caute rochia rosie ca eu nu ma duc in cava la ora asta. sa ma duca cu caruciorul de infirmi in capul meu. sa imi spuna cind gindesc gresit. sa nu aiba probleme de adolescenta sau nu f grave. sa aiba el controlul, desi eu sint adultul. adica oficial sa am eu controlul cind trecem dintr-o tara in alta sau cind mergem pe undeva dar in realitate stim noi mai bine. sa il distreze fazele submisive sa nu mi le reproseze si sa schimbam citeodata rolurile dar fara sa ne chinuim prea tare. sa nu ne certam./

1 Comments:

Blogger exit said...

asta are rolul de restabilire a raporturilor de putere:), cum ar veni e inca my own little hotel room inside my head cine vrea intra cine nu nu o sa ma prefac ca nu sint inteligenta si nu imi dau seama de conventii.

June 15, 2007 2:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home