exitentrance

Thursday, May 24, 2007

hello nice to see you



ca sa nu mai fie ambiguitati:) piesa nu inseamna nimic iar postul e fix numai despre ce am facut zilele astea si la ce m-am gindit. joi am incercat sa scriu o chestie nu mi-a iesit si m-am complexat. dupa aia m-a luat paranoia de emigrant. rapiri corpuri in plastic violente maxime:):):) si restul. si proiectii despre persoane care n-au nici o leg si care nu vor face rapiri corpuri in plastic pentru ca au si ele viata lor. acum am dormit si totul a trecut. cind mi-a trecut m-am gindit la cit de rea trebuie sa fie paranoia unui alt fel de emigrant decit mine, unul care nu are spatiul lui si nu poate sa inchida usa sau sa se inchida in masina sau sa. m-a rupt de mila. apoi la spatiile deschise (cum ar veni cind ramineam pe autostrada si nu imi era frica de nimic:):):) si mi-a lipsit adi sa imi explice de ce fix acum cind sint adaptata :P mi-e frica si de ce sa nu imi mai fie. in fine a trecut daca se mai intimpla o sa te caut:). azi am vrut de fapt si ieri am vrut sa merg in seeland dar pina la urma am tot lungit si n-am mai mers. am mers in nord la un lac unde vreau sa mai merg si sa invat sa pescuiesc. dupa am mers la libramont la hale. acolo am vazut un instrument cu care poti sa arzi oamenii in forma de fluture dar era 30 euro si nu mi-am luat. acum imi pare rau. oricum nu cred ca ar sta nimeni sa fie ars si nici eu nu as vrea. dar a fost frumos, era o masa intreaga plina cu instrumente din astea casnice foarte ruginite, am vrut sa fac o poza dar nu aveam tel in fine in fine. mi-am luat alte chestii dar n-am chef sa spun ce o sa sune naspa a gothic lolita si eu nu sint gothic lolita eu sint acasa la mine si ma legan cu scaunul. you can have washington i'll take new jersey you can have london but i want new york city. nici piesa asta nu e adresata nimanui. azi e duminica dar e ca si cum ar fi simbata miine am liber si e foarte bine e o stare misto. si ce ma asteapta. o sa dorm mult, asta nu se compara cu nimic. si nu asa terminata ca un cadavru, o sa dorm normal, infasurata in chestii misto. azi-noapte am visat cum mergeam la o chestie aiurea organizata special pt mine unde erau multi oameni pe care ii cunosc sau i-am cunoscut mai demult care ma asteptau si eu ma intilneam pe drum cu un tip si asa nu aveam nici un chef sa merg acolo dar el a zis ca vine si el si o sa ne distram si intr-adevar am mers si ne-am distrat foarte tare. si ne-am facut o mie de glume cretine si s-a urcat pe o masa si aruncam cu chestii de la unul la altul. e aceeasi persoana cu care ma mai distrez eu, cu care inotam mai demult si cu care ma mai urcam pe masini. cind ma simt naspa e de 3-4 ori mai mare decit mine, acum era normal, numai cind s-a urcat pe masa ma uitam foarte in sus si el imi arunca cu niste tricouri in cap si nu stiu de ce ni se parea o chestie f misto. iar petrecerea aia de cacat pt mine se desfasura in continuare si nu era ca si cind am fi fost invizibili dar pur si simplu lumea era to-le-ran-ta fiindca era petrecerea mea dracu s-o ia. a fost misto, abia astept sa dorm din nou. cred ca astea sint cele mai misto chestii pt mine, in realitate concertul cu placebo din 2001:) si cind dorm visele cu punkerul (acum era mai punker ma rog...:):). in rest nu stiu ce sa fac, adica nu prea stiu ce se intimpla, in fine cam asta e. i am not proud i am just taking orders. poate pun si piesa asta dar nu am acum chef sa o caut.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

ce mi place postul asta, as vrea sa te strang cu 7 brate

May 30, 2007 9:04 AM  
Blogger exit said...

de ce:)

May 30, 2007 12:44 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home