exitentrance

Sunday, June 03, 2007

'anii nostri aproape frumosi anii nostri aproape stralucitori'


cind am inceput blogul as fi vrut sa nu se stie al cui e, sa fie asa un fel de persoana indefinita care povesteste niste lucruri si dispare. in nici un caz cu poze, nume si etc. de atunci totul s-a schimbat si regulile au picat una cite una. asadar foto din stinga e a mea la 21-22 de ani, iar cea din dreapta e de acum. prima e facuta in mansarda pe stirbei, la un fel de chef cred, de o fata, una din prietenele mele de atunci, dar nu mai stiu de cine anume, nici exact cind. a doua e facuta intr-un hotel f aiurea, acum 2 saptamini. de seara aia imi aduc aminte exact, am ajuns la paris si am mers putin in marais, apoi mi-am cumparat 2 beri ca sa pot dormi si am mers la periferie la hotelul ala. cind am ajuns era deja f tirziu, am baut berile alea, am ascultat muzica, m-am uitat pe geam, mi-am facut poza aia habar n-am de ce. apoi am dormit cu televizorul aprins, dimineata am plecat spre bucuresti.

intre ele doua, n-as putea sa spun mai precis decit ca e o varza totala. nu stiu ce anume s-a intimplat, nici ce ar fi trebuit sa se intimple ca sa nu mi se mai para acum, dupa 2 sapt de la a doua, totul aproape stralucitor, aproape sfisietor de trist. am rupt mai multe legaturi (in general cu ceea ce as fi vrut oricum sa rup), am creat altele, care sint ok pina la un punct, dar dincolo de asta nu am inteles decit ca trebuie sa ma feresc sa ma gindesc la anumite lucruri ca sa nu fie rau. nu stiu daca o sa pot vreodata sa ma gindesc la ele fara sa fie rau, cred, sint aproape sigura ca nu. despre change your life (bl redh) sau les secrets pour changer la vie (arth rimb).. ea a avut un accident de calarie, a fost aproape moarta, iar el alte accidente. eu nu am accidente, eu am un fel de jucarie lipita cu leucoplast la nesfirsit, over and over, pina cind n-o sa mai am ce lipi. si saptamini peste saptamini si we in care ma inchid in hoteluri si ma uit pe geam. daca as vrea sa fie Ea ferita de ceva, ar fi de starea asta, care nici macar nu e nefericire, nu stiu exact ce e.

70 Comments:

Anonymous Anonymous said...

femeile... haha! da'mi place.
vs

June 04, 2007 4:32 AM  
Anonymous Anonymous said...

nu-mi plac femeile care fac complimente altor femei, mai ales din astea "milady, you're looking good today", insa dimineata procesez mai greu si nu ma pot abtine si nu st in stare sa zic altceva decat:
esti foarte frumoasa. ai niste sprancene adorabile si ochi asemenea.
raluca

June 04, 2007 5:54 AM  
Blogger exit said...

daaa (vs) m-am gindit la un mom dat cui n-o sa ii placa dar am respirat adinc siiii

raluca m-ai blocat un pic:)

June 04, 2007 7:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

da. foarte bine. am efectu' asta asupra tuturor. deblokeaza-te insa, pt ca n-am zis nimic important, sau mai bine zis nu conteaza ce-am zis. am esprimat doar ce m-a lovit pe mine mai intai cand am vazut/cetit postu'. care si mie imi place. na.
r

June 04, 2007 8:23 AM  
Blogger Cristina Ispas said...

tot ce pot sa spun e ca am incercat sa spun ceva ...

June 04, 2007 12:54 PM  
Blogger Unknown said...

lezbiutzelor

June 04, 2007 4:01 PM  
Blogger Unknown said...

nu e nefericire, e doar alienare si timpul care te face batrana. incearca sa te obisnuiesti, dupa 30 majoritatea zilelor vor avea culoarea asta.

June 04, 2007 4:08 PM  
Blogger exit said...

raluca tu sigur nu esti ruslan facindu-si mistourile? eu asa credeam. in fine daca nu esti sorry ca iti spun asa de fiecare data:). adi lasa-ma cu lesbienele.

June 05, 2007 10:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

nu st ruslan. si n'am facut misto. io n'am simtu' umorului. si asta poa' sa'ti spuna oricine. hehe.

June 06, 2007 11:20 AM  
Blogger exit said...

imi pare bine ca nu il ai. nu imi plac oamenii aia

June 06, 2007 12:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

abordareaa optimista a lumii: un om trebuie sa'ti placa, in principiu. poate nu trebuie sa'ti placa de ea, anyhow, si'atunci de ce's te bucuri?

June 06, 2007 12:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

sa'ti "para bine", scuze

June 06, 2007 12:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

si ma intorc si zic... da', se poate argumenta chiar in lipsa optimismului pe care l'am denuntat mai sus.

June 06, 2007 12:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

si inca 1data:
pentru ca m'a lovit acum, la 30' exprimarea mea precara pe care o pun pe seama epuizmentului, iar eu vreau sa fiu nu ambiguu (acum):
ar fi trebuit sa zic "abordarea ta optimista a..." sau "abordarea optimista asupra..."(insa asta nu mi'a placut).
daca as fi fost taxat deja as fi scos'o la capat cu umor (haha, eu am, st naspa, insa le'am legat frumos-zic), dar asta e alta poveste.

June 06, 2007 1:11 PM  
Blogger exit said...

sigur ca nu trebuie sa imi placa dar ar fi mai misto putin sa imi placa. altfel 'din principiu' mi-ar placea ca oamenii sa fie prietenosi si deschisi cel putin pina cind se intimpla ceva rau care sa te faca sa nu mai fii prietenos &deschis (nu sint hippioata jur, dar am fixatia cu clonele si cum se relationeaza oamenii, s-ar putea sa fie tot asa ceva). adi spune prezumtia de nevinovatie. eu as vrea sa fiu asa, ma enerveaza ca nu pot. dar nu era vb de principiu, era asa o chestie mica personala ca imi plac mai mult oamenii sobri la moda de citiva ani..

June 06, 2007 1:11 PM  
Blogger exit said...

nu voiam sa sune asa a statement. plus ca blogul asta numai prietenos si deschis nu e. in fine. altfel tu esti misto:).

June 06, 2007 1:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

si eu ma bucur ca lipsa mea de umor si de misto naste asemenea discutii prietenoase misto intre 2oameni misto.
cine ce zice ce de clisee?
to'ma am avut un dejaviu.

June 06, 2007 6:34 PM  
Blogger exit said...

nu-ti plac cliseele:(?

June 06, 2007 6:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

badaaaaa

June 06, 2007 6:48 PM  
Blogger exit said...

bine. si ce muzica iti place.

June 06, 2007 6:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

ei, asta nu conteaza.
in schimb, recent am hotarat sa ascult musica doar 3 zile pe saptamana. si chiar asa fac.

June 06, 2007 7:11 PM  
Blogger exit said...

bine noapte buna ralucaaaa. sorry ca nu stiu sa vb cu necunoscuti poate ma obisnuiesc.

adi am fost lasata de una singura si uite ce am facut si acum mi-e jena sa sterg. toata seara am citit forumuri de tabloide si n-am mai gasit asa chestii de mult o sa citesc in fiecare zi de acum. am gasit new age. iti povestesc in alta zi noapte buna:):)

June 06, 2007 9:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

io ascult muzica 3 zile pe zi. si asta e fara umor

June 06, 2007 9:59 PM  
Blogger exit said...

ce faci tu atita pe blogul meu:) tu esti si raluca? o sa ma ia paranoyya si nu vreau sa ma ia.

June 06, 2007 10:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

urmaresc. eu nu st ruslan, ruslan nu e raluca. dar ruslan poate fi raluca

June 06, 2007 10:20 PM  
Blogger exit said...

da e complicat. nu e frumos sa faci jocuri cu oamenii in capul lor.
daca tot esti:) sa stii ca n-am inteles prima data cu optimismul, adica s-ar putea sa fi inteles gresit.

June 06, 2007 10:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

poate raluca vs

June 07, 2007 4:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

ios ultimu' linc de la el dupe bloc, ala de ma colorez la ploaie cum ziceam mai demult. si eu am fost in felu' meu prietenoasa, chiar dk de fel st o antisociala si o mizantroapa si o misogina si poate ca de'aia au iesit asa idioate raspunsurile mele. si dk n'am stiut sa'mi esprim in mod coerent si direct si clar admiratia pt scriitura ta este pt ca st handicapata.
si eu chiar n-am umor. si stiu ce zici cu strainatatea si cu anii si cu multe.

June 07, 2007 8:08 AM  
Blogger exit said...

bine scuza-ma ca m-am paranoizat:). asa se intimpla cind intra cineva necunoscut oricit as vrea sa nu. aseara am fumat ca proasta si m-am enervat acum ma face sa rid (si cum am cautat repede ajutor la adi). in fine asta e:) n-am vrut.

June 07, 2007 8:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

mmmmmbine..

June 07, 2007 2:21 PM  
Blogger dstpc said...

m-am abtinut sa comentez pana acum, dar daca vad ca a avut oricum succes postarea asta: )
evident ca minima lipsa de decenta pe care ti-o permiti este sa te intorci la repere in genul inregistrarii: poze si fragmente cult., dovezile materiale si m-a fotografiat cineva al carui nume nu il mai cunosc. domeniul clonelor " cum ar fi cineva, in supraveghere, neinteresat de ce s-a ales si de ce o sa ramana. si ca realist e ca nu o sa mai ramana langa tine decat ea.

June 07, 2007 8:27 PM  
Blogger exit said...

raluca. am citit. e frumos:). nu stiu unde sa spun in alta parte.

dstpc. nu cred ca inteleg ultima parte.

June 08, 2007 10:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

merci, dk nu e ironic. de fapt...si dk e:)
altfel, dk te duci pe profil, gasesti adresa e-mail. parca. if ever needed. who knows.

June 08, 2007 1:32 PM  
Blogger exit said...

nu e

June 08, 2007 3:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

June 08, 2007 4:02 PM  
Blogger exit said...

ei bine nu stiu cum sa fac asta ca sa stii cu cine ai de-a face. eu sint intr-o tara in care blogul imi apare automat in germana si nu stiu germana. il ascund cu totul pina gasesc pe cineva sa imi arate:). dar sa nu te superi daca nu scriu imediat, am emotii face to face.

June 08, 2007 4:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

a. relax. nu ascunde ni'c. si eu am patit asta cu germana. ai optiune insa sa schimbi in engleza (cauta undeva in josul paginii de log in la blog). cu scrisu' am priceput. si io la fel.

June 08, 2007 4:22 PM  
Blogger exit said...

i am the blog administrator and i removed it.

June 08, 2007 4:26 PM  
Blogger exit said...

in fine dupa toata povestea, nu e means nu e ironic

June 08, 2007 4:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

vielen dank

June 08, 2007 4:29 PM  
Blogger exit said...

in ce tara esti:)

June 08, 2007 4:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

acasa-romania

June 08, 2007 4:34 PM  
Blogger exit said...

have to goooooooo

June 08, 2007 4:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

aseara n'am inteles dk io tre sa plec de'aici sau tu tre'a sa pleci de unde esti sau dk vorbeai cu altcineva. am lasat sa se decanteze dubiul meu, ceea ce mi-a dat o stare de bine si de tacere si astept peste w/e sa scrii.

June 09, 2007 8:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

acuma am eu deja vu. si paranoia.

June 09, 2007 10:28 AM  
Blogger exit said...

eu eu eu trebuia sa plec fiindca eram la job. si acum la fel trebuie. merg sa inot in we n-am ce sa scriu despre asta:)

June 09, 2007 11:43 AM  
Blogger exit said...

am mai citit si a 2a oara mi-a placut si mai tare numai asa ca sa stii

June 10, 2007 8:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

de mine?! hahaha, ce rid cu gura pin' la ureki de copilarisme! ale mele!

June 11, 2007 3:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

multam :)
insa a 3a oara dk devine plictisitor sa nu-mi spui. sau doar foarte subtil, cit sa nu ma prind. sau eventual sa ma prind, da'sa rid. sufar foarte la aprecieri negative(in afara celora facute de mine).

June 11, 2007 6:44 AM  
Blogger exit said...

vs. evident.

raluca. nu spun:) nici nu e cazul. dar nici tu, si asa m-am inhibat la maxim, cred ca o sa treaca f mult timp pina fac abstractie si pun iar posturi.

June 11, 2007 8:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

k. 'pare rau cu inhibarea.
dar cu abstractia e usor, ca o sa lipsesc pt o vreme si anume mai lunga.
numai bine:)
r

June 11, 2007 9:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

va lipsi. urit ca a intrat in primul rind. evident ca "evident".

June 12, 2007 5:52 PM  
Blogger exit said...

de ce va lipsi. i-ai facut ceva? nu nu e urit imi place de ea (n-as vrea sa se simta aiurea ca spun asta).

in alta ordine de idei ce s-a intimplat cu blogul asta. am primit mailuri despre el si restul. s-a intimplat ceva si asta de o sapt asa. o sa pun concertul cu marilyn manson si o sa fuga toata lumea ca vrabiile.

June 12, 2007 6:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

eu am bagat si kestii mai "sexi" si n'a fugit lumea. o sa zica ca esti complexa. speciala. deosebita. postez si raspund si la restul

June 12, 2007 7:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

nu mai zic acuma, zic miine. postez si fug ca am treaba. somnusor. oricum, de ce ai alerga oamenii cu mm?

June 12, 2007 7:37 PM  
Blogger exit said...

fiindca la prietenii mei nu le place. plus nu le place cind spun de concerte, adi lesina de plitiseala. cu marilyn m nu e nimic m-am gindit eu la o chestie la concert.

June 12, 2007 7:46 PM  
Blogger hippiekiller said...

revin.
1. mm e plictis maxim dar cred ca poti goni mai usor. (de ce sa gonesti?). iar nu, nujt ce s'a intimplat cu blogul.
2. nu i'am facut nimic. oare?

June 13, 2007 2:52 AM  
Blogger exit said...

nu e in general dar in seara aia a fost. eu chiar ma gindeam ca o sa imi placa dar in final da m-am plictisit si am inceput sa ma gindesc la altceva (cum imi fac club sm daca ma intorc in b si cum o sa fie ca in irreversible, exact contrariul la unde imi place mie sa merg adica unul f urit si unsafe. de la asta un post violent cu care nu ar fi empatizat nimeni. dar nu mai vreau asta, daca o sa intru vreodata in subcultura:) o sa imi fac alt blog pe informed consent pe care chiar nu o sa il stie nimeni. nu vreau sa gonesc pe nimeni dar nici nu vreau sa ajung sa ma gindesc sa nu fiu plictisitoare etc. dar asta depinde de mine of course:)

June 13, 2007 6:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

presiunea valorii sau cum? eu m'am deprimat finca n'am nimic, n'am muzica, am meebo in loc de messenger, n'am nimic cumarveni. si mm mi se pare plicti oricum

June 13, 2007 7:05 PM  
Blogger exit said...

daa:) nu, mi-a trecut intre timp. meebo e naspa da. imi pare rau ca te-ai deprimat. daca vrei muzica pot sa pun dar nu free fiindca e plictisitor:)

June 13, 2007 8:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

da, ma gindeam eu ca e plictisitor. intram inapoi in windows si incercam a repara. asa nu se poate trai. de fapt, nicicum

June 13, 2007 8:18 PM  
Blogger exit said...

ba da:P si cu cit mai mult cu atit mai rau. n-am vrut sa jignesc de fapt am vrut (de la mm) dar numai putin nu schimba din cauza asta

June 13, 2007 8:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

n'am rezolvat nimic. tot meebo, tot fara muzica. nu schimb, nu m'am jignit.

June 13, 2007 8:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

de fapt m'am jicnit da nu st rau acuma, doar st depresat. chiar daca am gasit yeah yeah yeahs

June 13, 2007 9:18 PM  
Blogger exit said...

artstar

June 13, 2007 10:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

absofukinlutley!!! trebuie vazuti in concert astia

June 13, 2007 10:24 PM  
Blogger exit said...

absofuckinlutely i-am vazut se da in spectacol mi-a placut de ea http://www.youtube.com/watch?v=dUPAVdW6IvQ

June 13, 2007 11:03 PM  
Blogger hippiekiller said...

bun ca i'ai vazut. si mie'mi place de ea. o is absofukinlutley punct

June 13, 2007 11:14 PM  
Blogger exit said...

bine sper sa nu mai fi depresat. de fapt sper ca dormi. asta o sa fac si eu noapte buna:)) http://www.youtube.com/watch?v=dUPAVdW6IvQ

June 14, 2007 12:03 AM  
Blogger hippiekiller said...

nu am dormit iar depresia a fost inlocuita de ceva. nu stiu ce.

June 14, 2007 5:42 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home