exitentrance

Wednesday, June 13, 2007

i monster

8 Comments:

Blogger exit said...

i monster de la adi. dar nu cred ca o sa-ti placa. nu stiu ce sa spun la depresati. eu merg pe autostrada sau in oras f incet

June 13, 2007 9:59 PM  
Blogger exit said...

..nevroza se hraneste cit vrea ea apoi n-o mai intereseaza.

June 13, 2007 10:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

io st masokist. ne hranim amindoi. ne place

June 13, 2007 10:41 PM  
Blogger hippiekiller said...

am ascultat toata ziua muzica de pe radiou' de pe bloc de la mine, ca n'am cum altfel inca. imi place jucaria, cinta numai piese cintate cindva de playerul meu. cred ca o sa inchid blocu, ca e varza ca mine. nu st nici deprimat macar. nujt. ceva. ma duc sa beau. asa se trateaza starile astea

June 14, 2007 7:04 PM  
Blogger exit said...

eu am fost pe autostrada:) si acum daca vreau dorm foarte mult cit n-am dormit toata sapt. si miine plec. si si acolo dorm, cu toate aparatele aprinse. cum sint starile. nu il inchide mie nu imi plac prea multe:(

June 14, 2007 7:33 PM  
Blogger exit said...

daa my way pe blog:))

June 14, 2007 8:23 PM  
Blogger hippiekiller said...

radiou'asta e cu pacaleala. acum, la 7 jumate a bagat 15 piese consecutive care NU au fost cintate fodata de pcu' meu. kiar anais morisette aia sau cum o kema'o?! NICIODATA!!!

June 15, 2007 4:27 AM  
Blogger hippiekiller said...

cred ca am remediat. daca se aude ceva prost sigur nu ascult eu. haha. somn acuma

June 15, 2007 5:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home