exitentrance

Sunday, June 17, 2007

we raise our heads for the colour red

nu stiu cum as putea sa o spun altfel dar tocmai am avut cele mai fericite zile din viata mea. nu stiu ce sa mai astept de acum incolo si nu prea mai vreau sa astept nimic decit sa se repete 4ever. si am gasit si unde vreau sa stau toata viata adica da toata viata exact toata viata adica pina mor. nu are sens sa povestesc si nu stiu nici daca pot dar am stiut de la inceput ca asa o sa fie. adica genul ala de extenuare cind te simti tot timpul ca intr-un club pe energizante si terminat si nu mai vezi distantele mai exact ti se pare ca nu exista (am zgiriat masina cuiva in benzinarie si mi-a parut rau dar ce misto a fost dupa) ca acum esti intr-un punct si intr-o secunda 5 km mai departe etc. asta e un semn:)). apoi intre antwerpen si olanda sint niste fabrici si stiam ca sint acolo si am fost atenta la ele si fix in momentul cind le-am vazut s-a declansat tot:) adica era seara si ieseau gaze si pe cer se vedeau rosu si violet ca si cum ai colora o perfuzie si perfuzia s-a colorat si substanta a ajuns unde trebuia si i got mad.
apoi nu mai conteaza ce am facut, am facut ce am vrut dimineata pe plaja goala. si seara si iar dimineata. si acum nu pot sa ma gindesc la altceva. mai cred si ca asta o sa fie cea mai frumoasa vara ever. am stiut de fapt si asta de citva timp. nici nu am nevoie de mult ca sa fie asa. erau trei vapoare foarte departe care au trecut de stilpi inainte sa se termine pass this on:). nu imi vine sa spun mare lucru despre asta. as vrea sa se repete din cind in cind chiar daca (deocamdata) nu se poate de tot. cred ca trebuia sa experimentez si asta vreodata - the perfect happiness. nu are nici o legatura cu nimic din ce stiam pina acum. nici nu sint trista ca s-a terminat fiindca nu s-a terminat nimic:) nici nu o sa se termine decit cind mor si poate nici macar nu o sa mor vreodata:). in rest pina data viitoare as vrea sa nu se intimple lucruri prea neplacute incit sa uit (desi stiu ca nu uit etc:).

20 Comments:

Blogger hippiekiller said...

nu e frumos sa scrii despre propria fericire. (eu nu vorbesc). haha. a fost cu plecari we asta

June 17, 2007 7:02 PM  
Blogger exit said...

stiu ca nu e:) ma gindeam sa il mai las putin si apoi sa il scot. (dar nici despre nevroze nu prea e?). de ce tu unde ai fost.

June 17, 2007 7:23 PM  
Blogger hippiekiller said...

despre nevroze e parca mai putin obscen. plecat departe. acum somn. mult

June 18, 2007 8:11 AM  
Blogger exit said...

e obscen fiindca nu stiu eu sa ma exprim fuck me christ

June 18, 2007 8:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

multam. acu' am vazut. si'am raspuns.
r

June 19, 2007 6:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

obscena e ideea. nu conteaza. cu exprimarea, sa zica r. haha. frazarea. in rest, vara cu baieti la colturi si cintarea cintarilor, apropo' de astea biblice.

June 19, 2007 11:46 PM  
Blogger exit said...

bine nu mai spun de happiness. nici nu mai am. nu vreau cu baietii la colturi eu nu sint cu asta. vreau ca plantele difuz si din toate partile tot timpul FARA PAUZA.

June 20, 2007 7:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

ba nu. e frumos despre happiness.
cu frazarea e ca la mine e cea mai naspa, nasoala, neinteligibila, de kkt, prostii. asta e. am zis/recunoscut/esprimat, asa ca reies dinnou din scena.

June 20, 2007 11:42 AM  
Blogger exit said...

tot n-am inteles de ce m-ai trimis cu baietii si m-am jignit

June 20, 2007 4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

nu, baietii st pe la colturi, atit ziceam. in bucuresti adica. nu te'am trimis nicaierea

June 22, 2007 5:17 PM  
Blogger exit said...

ok

June 27, 2007 6:17 AM  
Anonymous Anonymous said...

ok

July 02, 2007 3:29 PM  
Blogger exit said...

tu esti in poza aia? ai ciine?

July 03, 2007 10:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

eu sint, da. nu am ciine.

July 13, 2007 5:17 PM  
Blogger exit said...

nu vrei sa ma ajuti sa imi pun radio pls? am cont dar nu fac nimic cu el, mi s-a parut greu si daca il fac singura imi ia trei zile.

July 18, 2007 11:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

te ajut, haha, asta iar o sa fie deja vu ceva. te ajut. hai ca vedem cum, ca nu prea stau pe net zilele astea, dar fac timp.

July 21, 2007 5:46 PM  
Blogger exit said...

e ok nici eu inca vreo 10 zile. vrei sa te invit pe mess sau imi explici tot aici:) cu deja vu ul nu inteleg, dar probabil nici nu ma priveste.

July 21, 2007 8:49 PM  
Blogger exit said...

multumesc:)

July 21, 2007 8:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

mess

July 23, 2007 5:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

"we raise our heads for the coloureds"
http://www.thestar.co.za/index.php?fArticleId=3201857

July 27, 2007 11:08 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home