exitentrance

Monday, July 16, 2007

wwgirl with wws in her head playing with the ww

as vrea sa nu mai fiu frustrata cind stiu ca iesiti impreuna, nu stiu de ce sint, mi se pare f mean si chiar n-as vrea, n-as vrea sa imi mai cada fata cind sun si sinteti in oras etc. cred ca asta e, de fapt as vrea sa ma ia odata dracu de geloasa alintata si maniaco-depresiva.

cred ca sint accidente inainte sa imi sterg memoria cu totul. se manifesta acum fiindca se simte in pericol:). e smechera si se autoprotejeaza. sa spun povestea acum? n-am chef, dar o sa o spun pina plec in vacanta:). oricum imi aduc aminte de chestii, legate de mine si nu numai, daaaa. e trist. adica nu e nici trist, aproape nu se simte de fapt. se simte doar the ww. i love the ww:) unde se simte? pe fata si pe miini.

nu-mi mai prea pot misca ochiul sting. o sa fiu thom yorke. si katharina blum, care conduce masina ca sa nu bea singura. ww girl. gata nu mai am chef de junkuri, de fapt voiam sa spun in public prima parte ca sa ma simt aiurea si sa treaca.

Labels:

4 Comments:

Blogger exit said...

si a mers puteti sa iesiti in fiecare seara cu cite 30 de persoane
neon lights in the night tonight say everything will flow
sleep away and dream a dream life is just a la-la-la-by b anderson facind semne cu limba:)

July 16, 2007 8:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

ce inseamna ww? al doilea razboi mondial?

July 19, 2007 12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

exact gluma asta am vrut s-o fac si eu, cu ww, dar a fost adi mai rapid.
dar si gluma ta a fost buna, ruxandra, cu gelozia pe iesitul in oras. de-ai sti ce trist e :)

cipi

July 19, 2007 2:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

eu m as rupe in 3, una ar merge in lux sa stea cu rux:)), alta l ar scoate pe cip in bombe si a treia si cea mai fericita si mai timida ar iesi pe balta sa invete copiii sa inoate.

July 19, 2007 7:13 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home