exitentrance

Wednesday, June 20, 2007

creatures of confort/atac la persoana

pauza de miscari psihice:) ca sa arat cu ce m-am distrat ins eara asta. de fapt mi-a spus ovidiu cind am fost in ro eu doar am cautat pe net. & ENJOYEEED. va iubesc foarte tare artisti din bukreshh am vazut si filmul mainstream in care daryl hannah era tot asa o artista proasta si isi facea asta pe propriul ei apartament. mi-a placut si ca v-ati jenat dupa si ati inceput cu glume ca pisicile cind se murdaresc inseamna oare ca nu e totul pierdut?

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

tu stai acolo unde esti ca un girofar care da alarma. tu esti out, noi suntem in si spiritul vremii ne duce cu el si ne sopteste la ureche tot felul de prostii.

June 21, 2007 10:28 AM  
Blogger exit said...

ai dreptate e naspa si arogant. asta e. dar tie de cind iti place de ei?

June 21, 2007 10:38 AM  
Blogger exit said...

de cind nu-ti mai place de mine probabil

June 21, 2007 12:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

nu mi place de el, mi e super antipatic si are glume de cacat in el. as vrea sa crape, cu ceoana si ciubi si dj vasile si fredo & pidjin si ceilalti constipati care fac bd dupa cartarescu sau manga japoneze si viseaza sa mearga in tokyo. eu nu as putea sa le o fac cu mana mea, fiindca nu-mi place sa chinui si asta ar putea fi o problema, dar tot imi place sa mi inchipui ca se chinuie in fatza mea si eu sa nu fac un gest, doar sa le zambesc si sa le zic, am incredere, o sa te descurci, esti un tip ok. asta suna nzi, sorry dar toate maimutele astea care fac pe democratii ma scarbesc de democratie si probabil daca ar aparea maimute nzi mi s-ar face rau si de nzism. ma rog, poate nici asta nu e o problema, pur si simplu nu/mi plac, imi taie din radacina pofta de viata cand mai citesc despre vreo initiativa de/a lor si cum mai reabiliteaza ei chestii si cum isi fac ei viata frumoasa neafectand cu nimic libertatea celorlalti. ma rog, poate nici asta nu e o problema, de fapt habar n am ce nu mi place la ei. probabil ca sunt prosti si compromit chestii care ar putea fi misto sau poate n ar putea fi pt mine fiindca e prea tarziu sa ma prind de ele ca sunt misto desi cand eram pusti le vedeam ca misto si credeam ca acolo trebuie sa se indrepte lucrurile.

June 21, 2007 8:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

de fapt nu fac pe democratele ci vor cu tot dinadinsul sa fie democrate, sunt ahtiate sa fie democrate fiindca asa au vazut ele la televizor din lumea a treia unde traiesc... ma rog, si eu tot acolo am vazut si de fapt nu mi place de mine etc etc, dar de tine imi place fiindca noi complexatii ne placem intre noi daca suntem din the same species cum si ei se plac intre ei si uite ce frumoasa e democratia!

June 21, 2007 8:33 PM  
Blogger exit said...

nu vreau sa crape de fapt mi-e indiferent daca crapa sau nu as vrea sa fie doar mai inteligenti. si sa vad un pic de umanitate o data la 7 ani la unul dintre ei. poate ca ar trebui da un pic chinuiti pt asta:) habar n-am ce voiam cu asta nici nu vreau sa o tin f mult o sa fie oricum noua jucarie sa te iei de urbani. ciudat e ca ma enerveaza fix aia care par mai complexati din ei si de care in mod normal mi-ar fi mila.

June 21, 2007 9:58 PM  
Blogger exit said...

ba nu ma enerveaza de fapt mai tare aia siguri pe ei si care vor sa se scoata. 'ai sa rizi dar e politia romana'. haha. da.

acum ma gindeam sa stric cu totul blogul:) si sa pun un post fix despre complexati, cu nume cu detalii despre de ce m-am prins ca sint complexati cu tot. un post hipnotic:P din pura placere. sa nu mai imi dea nimeni niciodata afectiune ca la plante. dar mai tare vreau ca la plante si de fapt ce ma intereseaza.

June 21, 2007 10:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

in 1938 john gutmann are o fotografie "the artist lives dangerously", cu un ins care deseneaza cu creta o silueta umana, in plin trafic, asa ca chestia e fumata rau;

July 01, 2007 12:51 PM  
Blogger exit said...

eu nu vreau neaparat sa debordeze de originalitate. vreau- e mai sus.

July 03, 2007 10:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

sa stii ca eu am descoperit asta:)si i am zis lui adi apoi

November 25, 2008 12:38 AM  
Blogger exit said...

nu mai sta pe blog ma intimidez:)))))))))

November 25, 2008 9:05 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home