exitentrance

Monday, July 09, 2007

muzica de dat pe leagan de lasere

cred ca mai mult din inertie, ca tot in ultimul timp, desi la un moment dat imi placea. nevermind.
m-am enervat pe adi pt ca am fost frustrata si naspa, am avut asa un moment idiot in care m-am gindit ca daca eu nu sint ok n-ar trebui sa fie nimeni. si ca e unfair ca toata lumea sa isi continue viata daca eu nu (desi e normal si e chiar mai bine asa). e urit, daca as fi fost disparuta cu totul nu cred ca as fi avut asa cacaturi in cap. nici nu imi place, daca ar fi cineva asa cu mine nu mi-ar placea de el/ea. o sa incerc sa nu mai fiu, de fapt pina acum nu mi s-a intimplat, in fine.
apoi a trecut. aseara am fost la chemical brothers. mi-a placut asta, mi-a placut sa imi taie gitul cu lasere, cred ca in afara de sonic youth de acum o sa merg doar asa. mi-au placut si chestiile serene si love is all si tot. mi-a placut si ca la un moment dat nimeni nu mai dansa, ne uitam toti asa dusi, ultimii oameni de dupa penultimii oameni, inghitind luminile, cind vin in ro sa mergeti si voi da? e frumos, nu e spasmodic nu e deraiat nu tehnic, cred ca li se rupe de asta. sau in fine poate eram eu in stare. toata seara am ramas in stare, azi a trecut. din ultimele saptamini/luni nu retin decit momentele astea, desi exista si altele. e foarte bine ca e asa. asa si acum vreau tricou cu we are the night. nu nu am descoperit clubbingul, nu fac descoperiri, cam asta e tot de fapt. de cind eram mai mica mi-a ramas asta cu experiente pe mine, dar nu e nici macar asta. adica as putea sa spun ca incerc sa experimentez cum e sa fii fericit, mai exact cum poate o persoana nefericita sa fie fericita (cred ca as putea relata mai exact, nu sint sigura:) dar nu ma intereseaza asta. cred ca se poate invata asta, e important sa fiu singura si safe, in rest nu stiu. ca sa mai scriu o data cuvintul:), nu mai am nimic din ce ma facea fericita inainte si totusi nu am fost niciodata inainte asa. poate data viitoare sau cindva o sa incerc sa spun ce anume leaga povestea, cum se explica lucrurile (dupa mine, si ne faceam ca se intelege ce spun da?), asta e inca inexplicabil, de ce vin momentele astea si ce se intimpla cu ele:). dar acum fumez si dorm, desi as putea face de fapt orice altceva si s-ar putea si sa nu mor niciodata:).

Labels: ,

8 Comments:

Blogger khora said...

asta e un lucru care se invata. cred eu. incerc si eu sa gandesc in aceiasi termeni - cum sa ma invat sa fiu ok cu mine cand sunt singur. cand nu e nimeni sa ma tina - si cand ma tem sa contez pe cineva care sa ma tina. si nu e vba de aroganta sau incredere in mine (cel putin in cazul meu) ci de a te relaxa cumva, de a te lasa sa curgi, de a putea sa let go la toate fazele care te enerveaza la tine - si cand le uiti, ele sa dispara

July 12, 2007 8:20 PM  
Blogger exit said...

sorry ca n-am trimis comentarii dar am citit

July 13, 2007 11:16 AM  
Blogger khora said...

e in regula

oricum am rebutat aproape tot de acolo. a ramas un singur ciclu, nu ca ar conta prea tare

July 13, 2007 12:36 PM  
Blogger exit said...

nu e vb de asta, nu pot sa fac comentarii. adica nu mai vreau din alea de tipul cum as face eu/ ce mi-ar placea mie pt ca nu trebuie sa faca nimeni ca mine:)

July 13, 2007 7:05 PM  
Blogger khora said...

nu vad cum ar deranja pe cineva comm gen 'ce mi-ar place mie' atat timp cat are incredere in tine. sau daca ai incredere tu in el. nu stiu, in fine

dar cred ca intelg de ce spui asta

July 14, 2007 6:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

am vazut si eu laserul si robotii care invadau si da, nu e deraiere, nu cred ca i intereseaza. mi a placut.

August 13, 2007 8:19 AM  
Blogger exit said...

ai mers la sziget?

August 13, 2007 4:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

da, si am mai vazut mecanicii si retinutii si seriosii de skinny puppy si mi-au placut mai mult, desi ma asteptam sa mi placa mai mult I Am X.

August 13, 2007 7:37 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home