exitentrance

Monday, August 20, 2007

20

da am fost la sonic youth (locul2 woven hand locul3 arcade fire asa din inertie si fiindca nu pot sa pun laurent garnier din motive personale - 4lea blackout si celmaisplendid de pina acum - we're having fun in here:) - o sa povestesc o data si dupa aia nu mai fut pe nimeni la cap). cred ca am avut mai multe emotii decit ei vreodata. am fumat multe tigari pina a inceput si imi batea inima tare tare. cind a inceput am crezut ca o sa lesin. we are the sonic youth and we're gonna play daydream nation.. nici macar nu imi place albumul ala prea mult, mult mai mult altele. dar am fost f happy. putin mai happy ca in 2001:). nu ma gindeam ca mai am asa chestii. mi-am zimbit cu s shelley cu cele mai mari zimbete de care as fi in stare vreodata. poate mi s-a parut ca imi zimbea mie dar nu cred ca mai era cineva cu asa zimbete mari si cretine pe linga. adica lumea dansa si tipa eu am stat agatata de bara zimbind intruna desi imi venea sa pling. f emo, ca si ieri si ca si azi. ieri nu am fost buna de nimic, m-am plimbat dintr-un oras in altul ca sa fiu intre familii. in fine asta a fost si ne iubim f mult si as vrea sa nu moara niciodata. chiar ma gindesc cum o sa fie daca o sa aud la un mom dat ca a murit thurston moore. ceilalti de care imi place sint mai apropiati de virsta mea si poate mor eu prima, dar ziua aia nu as vrea sa o prind, ar fi oribil.
a intrat adi pe mess asa ca pe fast forward. nu imi place la festivaluri, nu m-am enervat la cocorosie desi eram sigura, de fapt mi-a fost egal, l-am ratat pe cel mai jegos din lume devendra banhart la care m-as fi dus din masochism si cu atit mai bine. in rest nimic. pun piesa despre ziua de ieri pe care am primit-o si eu la un mom dat mai demult si acum cred ca va trebui sa o dau mai departe pt ca asa trebuie.

16 Comments:

Anonymous Anonymous said...

de ce credeai ca te enervezi la coco rosie?

ah, btw, invidie pt toate concertele la care ai fost :P

adi m-a expediat si pe mine ieri pe mess, ticaloasa mica.

August 21, 2007 4:35 AM  
Blogger exit said...

hippioate artiste nu imi place de ele dar nici nu au efect ca d banhart adica nu imi vine sa le trag de par si sa le sparg fata, mai mult ma lasa rece.

August 21, 2007 8:07 AM  
Blogger exit said...

This comment has been removed by the author.

August 21, 2007 8:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

ce nu stiu eu si as vrea sa, este daca un blackout este chiar black sau suporta si alte nuante si culori?
al doilea, ultimul si cel mai puternic al meu a fost intr-un alb desavirsit, pbl de la tavanul care ma tragea inspre el.
primul, foarte dedemult, a fost cu chestii sclipicioase.
ca acu ma gindesc: daca de fapt n'au fost blackouturi. hm, ce'or fi fost? tu ce zici?
r

August 25, 2007 11:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

pe aici s a schimbat vremea, de azi dimeneata ploua incontinuu dupa ce ieri a fost cald toata ziua, canicula de care m-am bucurat mergand pe lacul titan. dar asta nu intereseaza pe nimeni. andrei nu mai fa glume gay cu mine, nu-mi place. poti daca ai chef sa faci pe mortul asta n-o sa ma deranjeze - desi s-ar putea sa-i deranjeze pe ai tai, deci nici asta nu e recomadabil. bogdan zice ca blackout-urile sunt raspunsuri ale creierului la stress sau tensiuni, creier care isi da shut down ca sa ia o pauza. mai zice ca nu sunt recomandabile.

August 26, 2007 11:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

iar coco rosie sunt niste harpiste, asta e clar

August 26, 2007 11:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

adi de ce minti cu nerusinare, si tie iti place cocorosie. de ce te ascunzi ca animalul in papusoi? de ce te dai dupa deget? de ce ascunzi mizeria sub pres? dece dece dece?

August 27, 2007 7:47 AM  
Blogger exit said...

nu va mai vrajiti pe blogul meu da? chiar pe perna mea..

blackouturile sint un dar de la dzeu. nu sint black sint ca o plasma nothing touches me, uneori luminoase. dureaza de la 1-2 min la 3 sferturi dde ora (cit concertul lui laurent garnier:). se manifesta ca pe iarba dar mai bine. nu sint autoprovocate, dar anumite chestii se repeta. e frumos, nu imi pare rau ca le am si as vrea sa nu se termine.

August 27, 2007 9:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

si unde sa ne aciuiem si noi? ne gonesti in parc? pentru unii mama, pentru altii fiara!

August 28, 2007 8:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

e umed si cald la tine in subsol, putem sa mai proliferam un pic?

August 28, 2007 8:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

macar cat ai un blackout si nothing can touch you

August 28, 2007 8:50 AM  
Blogger exit said...

sssscirboaso opsedato

August 28, 2007 5:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

da, si eu mam activat aci. umezeala + lumina difuza, si adi care sta ca paianjenu-n colt. in fundal cocorosie cu gag-uri rosii intre dinti.



adi lipsa ta de empatie + refuzul de a comunica ma baga in stari violente.

esti o jumara!

August 28, 2007 6:00 PM  
Blogger exit said...

vrei sa-l seduci pe adi? IN ALTA PARTE. is this fucking CLEAR? in patul meu chiar pe perna MIA..
fetite de 7 ani scirboase.

August 28, 2007 6:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

fetitele de 7 ani nu sunt scarboase, sunt delicioase si f f rele. m-a batut una rau cand eram de varsta ei si eu voiam f f tare sa o pocnesc dar nu puteam pt ca mama imi spusese ca nu am voie sa dau in fete. eram conditionat pozitiv, cum s-ar spune, si mi-o luam pe coaja. adi e intangibil, nimeni nu poate sa se apropie pt ca transmite vibratii negative, ca profesor xavier din xmen.

August 29, 2007 5:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

m am plictisit de the knife sunt neste hidoase

September 03, 2007 10:34 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home